آخرین اخبار

20. اسفند 1394 - 12:17   |   کد مطلب: 4980
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
راه‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز در این استان خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،حجت‌الاسلام حمید برازش در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز در استان خبر داد و اظهار کرد: 533 مسجد در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به وسعت و میزان جمعیت استان نیاز به احداث مساجد بیشتری است که برای تحقق این امر نیازمند توجه نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه یاسوج و مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرهای کهگیلویه، چرام، لنده، بهمئی و سایر شهرهای استان به تناسب جمعیت مسجد احداث شد اما در شهرهای یاسوج و سی‌سخت با کمبود مسجد مواجه هستیم که با راه‌اندازی مجمع خیرین مسجدساز ساخت، تجهیز و حمایت هر چه بیشتر از مساجد این استان انجام می‌شود.

وی به مشکلات تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و افزود: نبود روحانی برای فعالیت در روستاها یکی از مشکلات تبلیغات اسلامی است که با راه‌اندازی شبکه تبلیغ در سال آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

این مسئول به برگزاری 130 گفتمان دینی در استان اشاره کرد و گفت: گفتمان‌های دینی در خصوص نحله‌های انحرافی، مسائل نماز و خط مش‌های سیاسی در مساجد، مدرس و دانشگاه‌های استان برگزار شد، ضمن اینکه همایش منطقه‌ای نحله‌های انحرافی اردیبهشت سال آینده با حضور شخصیت‌های کشوری در شهرستان دنا برگزار می‌شود.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک