آخرین اخبار

9. شهريور 1394 - 15:43   |   کد مطلب: 3168
امورات مردم نبایدبه وسیله نامه نماینده به اداره ها برطرف یا پیگیری شود
امورات مردم نبایدبه وسیله نامه نماینده به اداره ها برطرف یا پیگیری شود
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به خود اجازه دخالت در امور اداره ها و دستگاه‌ها را نمی‌دهم اما وقتی ارباب‌ رجوع‌های زیادی از یک دستگاه اجرایی به نماینده خود مراجعه می‌کنند نشانگر این است که آن دستگاه ضعیف عمل کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان افزود: ما مسئولان و کارمندان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باید بدانیم امانتدار مردم و خادم مردم هستیم نه آقای ملت و وظیفه داریم در حد مقررات حقوقی و قانونی امورات مردم را به سرانجام برسانیم.

 

نشانه های عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی از نگاه تاجگردون 

 

وی بیان کرد: به خود اجازه دخالت در امور اداره ها و دستگاه‌ها را نمی‌دهم اما وقتی ارباب‌رجوع‌های زیادی از یک دستگاه اجرایی به نماینده خود مراجعه می‌کنند نشانگر این است که  آن دستگاه ضعیف عمل کرده است.

 

تاجگردون با بیان اینکه نباید امورات مردم به وسیله نامه نماینده به ادارات برطرف یا پیگیری شود که خود ایرادی بزرگ است،تصریح کرد:این اتفاق ناخوشایند به هر دلیلی در منطقه و جامعه ما شکل گرفته و اصلاح آن نیز دشوار است اما راه برطرف کردن این معضل تلاش دوچندان کارمندان و مسئولان ادارات در چرخه دولت است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر همگرایی و همراهی همه مسئولان و نیروهای دولت نباشد، دچار اختلاف و عقب‌ماندگی خواهیم شد.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس درادامه تصریح کرد: در چند سال اخیر جلسات بسیاری زیادی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار کردیم تا مشکل بافت فرسوده این شهرستان  برطرف شود.

 

وی با بیان  اینکه دولت در این خصوص مصوبه خوبی پیش‌بینی کرده که طی ماه‌های اخیر اعلام خواهد شد،افزود:در صورتی که زلزله شش تا هفت ریشتری در این شهرستان رخ دهد خسارات زیادی به بافت فرسوده وارد می‌شود که باید برای جلوگیری از این موضوع وارد عمل شویم.

 

تاجگردون با اشاره به اینکه  برای 3 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران وام قرض‌الحسنه 30 میلیون تومانی و 6 میلیون تومان بلاعوض پیش‌بینی شده است،تصریح کرد:این اقدام یعنی 120 تا 130 میلیارد ریال اعتبار و پول در چند سال آینده در گچساران هزینه شدن؛ که اعلام می‌کنم این کار بزرگ در حد توان اجرایی عوامل اجرایی اداره های گچساران نیست.

 

وی افزود:مسئولان ادارات باید تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا این کار بزرگ را به بهترین نحو ممکن انجام دهندواین کار بزرگ و سختی به شمار می‌رود که دولت باید آن را در گچساران آزمون و عمل کند.

 

تاجگردون تصریح کرد:در کل سال افزون بر 400 پروانه ساخت برای احداث مسکن واگذار می‌شود که در این طرح افزون بر 3 هزار  واحد مسکونی باید ساخته شود و این حرکتی بسیار بزرگ است.

 

منبع: آفتاب جنوب

انتهای پیام/م/200

دیدگاه‌ها

دو صد گفته چون نیم کردار نیس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک