آخرین اخبار

20. بهمن 1402 - 8:39   |   کد مطلب: 11422
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان‌کهگیلویه؛
دشمنان هرگز نمی‌توانند بر درخت‌تناورانقلاب خدشه‌ای واردکنند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: این انقلاب با خون شهدا و ایثارگری ها و فداکاری ها تنومند شده و دشمن خیال واهی دارد که بتواند و یا حتی بخواهد لطمه و یا ضربه ای به پیکر توانمند و تنومند انقلاب وارد کند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید دست به دست هم دهند و با هم افزایی و استفاده درست از ابزاری که در اختیار داریم، پیشرفت‌های انقلاب را به مردم بالاخص نسل جوان ارائه دهیم.

عبدالکریم عبودی افزود: نسل جوان باید بدانند، کجا بودیم، چه بودیم و الان به کجاها رسیدیم و بدانند در جهان از ذلت به عزت رسیدیم.

وی تصریح کرد: امروزه در زمینه‌های موشکی و پهپادی در لبه تکنولوژی جهان قرار داریم و بسیار موارد دیگر . . . و آگاهسازی مردم در این خصوص وظیفه همه ما است.

عبودی خاطر نشان کرد: تبیین عملکرد انقلاب در این ۴۵ ساله برای مردم ، خود بخشی از این ایجاد آگاهی است ، که ملت فهیم ما بدانند چه پیشرفت هایی شده و چه گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی ادامه داد: کاستی‌هایی در این زمینه وجود دارد ، ولی همت ما این این باشد که در زیر سایه این انقلاب اسلامی و راهبری مقام معظم رهبری ، این کاستی‌ها را نیز رفع کنیم و مجالی برای بیگانگان و بهانه جویانِ این انقلاب اسلامی نگذاریم ، هر چند انقلاب ما بیدی نیست که با این بادها بلرزد .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشاء خدمات ارزشمندی بود و باید قدردان آن باشیم تاکید کرد: مردم با اتحاد و یکپارچگی خود توانستند رژیم شاهنشاهی را با دست خالی شکست دهند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، لذا باید دهه فجر را برای روشنگری در مورد خدمات نظام قدر بدانیم.

عبودی گفت: این انقلاب با خون شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها تنومند شده و دشمن خیال واهی دارد که بتواند و یا حتی بخواهد لطمه و یا ضربه‌ای به پیکر توانمند و تنومند انقلاب وارد کند .

وی در پایان افزود: در قبل از انقلاب رابطه پادشاهان و مردم رابطه غالب مغلوب بود ، رابطه‌ی سلطان و رعیت ، ولی اکنون مسئولان خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و این حقیقت باید به گوش مردم بالاخص نسل جوان رسانده شود.

انتهای خبر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک