آخرین اخبار

7. اسفند 1402 - 17:25   |   کد مطلب: 11435
حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری در پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی به دیشموک رفت و در میان مردم سخنرانی کرد.

در پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کهگیلویه بزرگ، حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری صبح امروز در جمع مردم و هواداران خود در شهر دیشموک حضور یافت.

 

علی محمد بزرگواری نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دیشموک گفت: عرض سلام دارم خدمت ایل بزرگ و سترگ بهمیی سردسیر مردان و زنان با غیرت، باشرف، با صداقت، باصفا و حق طلبی که با زر، زور و تزویر همواره در ستیز بوده اند و در نظام جمهوری اسلامی با آرامش و تمانینه شهید، اسیر و جانباز و هزینه دادند

 

 

وی گفت: من ۲ دوره نماینده بوده ام هم باید از کارنامه خود سخن بگوییم و هم باید از مطالبات بحق این مردم حرف بزنم.

 

بزرگواری ادامه داد: با رای این مردم به عنوان نماینده شما به خانه ملت وارد شدم از تریبون مجلس در وزارت خانه ها در کنار گوش حاکمیت فریاد و داد شما را بزنم از طرف شما مطالبه گر حقتان باشم.

 

 

وی افزود: اولین مسئله شما آب است. در دور هفتم و هشتم آب خواستید از فارتک چاه زده شد آب آمد اما تصفیه خانه نگذاشتند و الان و آب تلخ و شور است

آن روز این آب را هم نداشتید، مطالعه آب سد گندمکار پیگیری شد اما تعطیل شد و به شما قول می‌دهم که این آب شرب برای شما باید فراهم شود.

 

 

بزرگواری تصریح کرد: آب کشاورزی خواستید برای دشت‌های حاصلخیز ولی تشنه‌ی اطراف دیشموک تا قلعه ریسی سد را می‌خواستند کجا بزنند. مانند سد مارون با اینکه خوزستانی پایین تر از تنگ چویل می‌خواستند بزنند اما در زمان نمایندگی من از طرف شما مردم غیور بهمیی در وزارت نیرو در جلسه وزیر و معاونین و کارشناسان هشدار دادم با اینکه ۱۸ نماینده خوزستان مقابل من بودند که این سد در پایین دست زده شود تا خوزستانی‌ها بهره ببرند، گفتم اگر خواستید این کار را انجام دهید زنان و مردان غیور بهمیی سردسیر را با تفنگ برنو می‌آورم و نمی‌گذارم سنگ روی سنگ بگذارید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک