آخرین اخبار

7. بهمن 1402 - 15:50   |   کد مطلب: 11414
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افتتاح جاده پاتاوه دهدشت توضیحاتی داد.

نشست شورای راهبری تصادفات امروز در حالی برگزار شد که نه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نه معاون عمرانی وی در این جلسه حضور نداشتند که البته انتقادی در جلسه نسبت به این موضوع هم شد.

 

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به اینکه شورای راهبری تصادفات یکی مهترین جلسات است که باید وقت گذاشت گفت: اعتبار اختصاص دهیم و تدابیری اتخاذ شود چرا که مستقیم با جان افراد سر و کار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه به لحاظ تعداد جلسات کمترین جلسات شورای راهبری تصادفات با دو جلسه در سطح استان‌ها داشتیم، گفت: جلسه اول برگزار کردیم اما حتی یک مصوبه نداشتیم.

 

سردار مصطفایی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز محل تردد بسیاری از مسافران خواهد بود و شاهد ترافیک در محورهای استان خواهیم بود که باید چاره اندیشی شود.

 

این مسوول بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های با فراوانی بالا در حوزه تصادفات هستیم علی‌رغم اینکه در حوزه نصب نیوجرسی یک نهضت و انقلابی شد اما وضعیت جاده‌های استان به دلیل صعب‌العبور بودن و داشتن شیب‌های بسیار تند متفاوت است.

 

سردار مصطفایی در ادامه سخنان خود از افزایش تصادفات جرحی و خسارتی در استان خبر داد و گفت: تصادفات فوتی را تا حدودی مدیریت کردیم هر چند که شاخص کاهش تصادفات فوتی ۱۳ درصد بود که فعلا ۳ درصد کاهش دادیم و نتوانستیم خودمان را به این شاخص برسانیم.

 

وی بیان کرد: اصلی‌ترین نکته در کاهش تصادفات رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز بیرون شهرهاست، محور پاتاوه به دهدشت حجم انبوهی از ترددها را به خود اختصاص داده است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مورد جاده پاتاوه به دهدشت اگر ضعف‌های این جاده رفع نشود مشکلات ما چندین برابر می‌شود که تاکنون یک مورد از مشکلات این محور برطرف نشده است.

 

وی بیان کرد: علاوه بر نقاط حادثه خیز برون شهری نقاط حادثه خیزی هم در درون شهر وجود دارد که رفع این نقاط مورد تاکید پلیس است.

 

این مسوول عنوان کرد: ساختمان پلیس یاسوج _ اقلید و پاتاوه به دهدشت در شان همکاران انتظامی نیست.

 

سردار مصطفایی در پایان با بیان اینکه مشکلات پل ها و پارکینگ‌های شهر یاسوج با اختصاص اعتبار رفع شود، گفت: امروزه بکارگیری نیرو برای رفع ترافیک چاره‌ساز نیست و ضرورت دارد هوشمندسازی شود.

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک