آخرین اخبار

29. بهمن 1402 - 15:19   |   کد مطلب: 11431
به استقبال از دومین کنگره ملی شهدا کهگیلویه‌وبویراحمد؛
برگزاری یادواره شهدای گردان مالک اشتر در یاسوج
یادواره شهدای گردان مالک اشتر در با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و رزمندگان این گردان در دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبری پایگاه خبری کهگیلویه ؛ یادواره شهدای گردان مالک اشتر عصر روز گذشته در حسینیه ثارلله شهر یاسوج برگزار شد، این گردان از جمله گردان‌های فعال و تاثیرگذار در هشت سال دفاع مقدس بود که از جوانان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی تشکیل شده بود.

 

سردار مصطفی مثنوی جاشین فرمانده سپاه فتح در این یادواره با بیان اینکه دومین کنگره ملی دوهزار شهید استان را در پیش رو داریم گفت: با یک خرد جمعی و همفکری که صورت گرفت،شعار برگزاری این کنگره ملی «با شهدا تا فتح قله‌ها» نامگذاری خواهد شد.

 

جاشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد: یکی از مورادی که احساس می‌کنیم در برگزاری دومین کنگره ملی شهدا خدای متعال آن را به ما توفیق داد و به حمدالله باعث افتخار شد، احیای گردان مالک اشتر است كه از این جهت هم خدای متعال را سپاسگزاریم .

 

مثنوی افزود: از همه عزیزانی که نقش آفرینی دوباره در احیای این گردان را انجام دادند و به یاد گردان مالک اشتر افتادند که جرقه اش را در ذهن همه ما مجددا زده شود و این چراغ را روشن کردند تشکر می کنیم.

 

وی گفت: افراد زیادی در طول این ماه‌ها تلاش کردند که این عزیزان مجددا شناسایی شوند؛ هرچند که در نزد خدای متعال و در نزد یاران شهید شان شناخته شده هستند ولی به هر حال مجددا به ذهن‌ها برگشت.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد:این گردان از نظر ما به لطف خدا احیا شده است؛ یک گردان پرافتخار است و امروز فرصتی فراهم شد که رشادت شما مجاهدین عزیز راه خدا و رزمندگان و جانبازان و شهدای شما مجددا بر سر دست گرفته شود و به عنوان نمونه‌ای از شهادت، جهاد و شجاعت مردم این استان به همه معرفی شود.

 

مثنوی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر خصوصا با این ذهنیت که به دنبال برگزاری واستقبال از کنگره ملی بودیم؛ بارها تاکید شد، هم فرمانده محترم استان و هم فرماندهان سابق و همه عزیزان اراده بر این بود که یگان رزم استان که یک گردان پرافتخار بوده و توسعه یافته بوده و در پایان جنگ به سه تیپ رسیده است، بزرگ شناخته شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک