آخرین اخبار

12. شهريور 1395 - 15:46   |   کد مطلب: 5843
با حضور بخشدار دیشموک و رئیس شورای شهرستان کهگیلویه برگزار شد:
همایش پیاده‌روی و بازی‌های بومی‌ومحلی گرامیداشت هفته دولت در روستای درغک+تصاویر
این همایش از سوی مردم با استقبال خوبی روبرو بود به نحوی که شور و نشاط حاضران را به دنبال داشت.

به گزارش کهگیلویه، صبح امروز با حضور حسن امیریان بخشدار دیشموک، اقبال اکبری رئیس شورای شهرستان کهگیلویه و با شرکت پرشور مردم روستاهای تنگ کوشک درغک و درغک"جشنواره بزرگ بازی های بومی محلی" وهمایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت "تکریم وگرامیداشت هفته دولت" و یادواره شهدای درغک با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستاهای درغک وتَنگ‌کوشک برگزار شد. 

 

حبیب الله برمال مسوول هیات ورزش روستایی وبومی محلی بخش دیشموک بعد از پایان همایش پیاده روی  و مسابقات بومی و محلی در گفتگو با خبرنگار ، با بیان اینکه،  ۲۰جایزه از طرف بخشدار دیشموک و ۴جایزه از طرف اقای اکبری رئیس شورای شهرستان کهگیلویه به شرکت کنندگان اهداء شد، اضافه کرد: جوایز اهدایی از طرف خانواده‌های شهید اندخس و ارغنده و فرهنگیان عزیز روستاها به تعداد۱۰۵جایزه از قبیل جاروبرقی، تابلوفرش، آبمیوه‌گیرچندکاره هم به شرکت کنندگان تقدیم شد.

 

مسئول هیئت ورزش های بومی و محلی روستایی دیشموک خاطرنشان کرد: از پرسنل نیروی انتظامی(پاسگاه اسفندان)و به ویژه اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می‌شود و از حمایت تمام وکمال جناب امیریان بخشدار دیشموک صمیمانه سپاسگزارم.

 

به گزارش کهگیلویه، این همایش دومین همایش پیاده رویی روستایی بخش دیشموک است و اولین همایش پیاده روی قبلاً در روستای انجیره منعقد شد.

 

این همایش از سوی مردم با استقبال خوبی روبرو بود به نحوی که شور و نشاط حاضران را به دنبال داشت.

 

عکس»: وحید آهنگ

دیشموک

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک