آخرین اخبار

2. شهريور 1395 - 15:45   |   کد مطلب: 5812
علی پوزش گفت: 24 پروژه طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش کهگیلویه، علی پوزش در نشست خبری با اصحاب رسانه  به تشریح پروژه های افتتاحی شهرستان کهگیلویه در هفته دولت پرداخت و افزود: 24 پروژه طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اعتبار این پروژه را چهار میلیارد و 745 میلیون تومان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه از شهرداری دیشموک و شرکت ناحیه برق دهدشت به عنوان دو نهاد که بیشترین افتتاحیه ها را دارند نام برد و تصریح کرد: برای پروژه های مربوط به شرکت برق 20میلیارد ریال هزینه شده است.

پوزش اضافه کرد: هم چنین برای پروژه های شهرداری دیشموک حدود 17میلیارد ریال هزینه شده است.

وی کمربندی کوی خلیج فارس، آسفالت خیابان‌ها، پارک محله، مدرسه سه کلاسه، پل و پارکینگ عمومی را از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری در دیشموک عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه اصلاح و بهینه سازی روستای دارگنده با اعتبار 355میلیون تومان، اصلاح و بهینه سازی روستای دمهد، اصلاح وتوسعه شبکه آب دهدشت با اعتبار 320میلیون تومان، اصلاح و توسعه شبکه شهر سوق با اعتبار 160میلیون تومان، اصلاح و توسعه شبکه آب بخش دیشموک با اعتبار 160میلیون تومان و توسعه روشنایی معابر شهری و معابر روستایی با اعتبار یک میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاحی هفته دولت عنوان کرد.

پوزش پروژه های اقتصادی این شهرستان در هفته دولت را یک پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه یک واحد مرغداری گوشتی با اشتغالزایی 6نفر و اعتبار 9میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح تعدادی از پروژه‌ها در سفر هیأت دولت اضافه کرد: افتتاح ام.آر.آی که در این سفر به روش ویدیو کنفرانس و بدون حضور مسؤولان انجام شده بود روز جمعه با حضور معاون عمرانی استاندار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام:

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک