آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 10:13   |   کد مطلب: 6978
رئیس اداره آموزش و پرورش در آئین تجلیل از حافظان قران عنوان کرد:
تحلیل و تفسیر نماز و قرآن در زندگی را از حالت سنتی و عادت خارج کنیم+تصاویر
رئیس اداره آموزش و پرورش عنوان کرد:ما باید در زندگی خویش تحلیل و تفسیر قران و نماز را از حالت سنتی و عادت خارج کنیم و با تحقیق و مطالعه درست حقیقت را از نادرست تشخیص دهیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک امروز در آئین تجلیل از برترین های قرآن، نماز و عترت و حافظان و قاریان قرآن دیشموک، اظهار کرد:  از میان 400 دانش اموز شرکت کننده در آزمون های قرآن، نماز و عترت سطح بخش دیشموک 60 نفر موفق به حضور در مرحله استانی شده که از میان آنها بیش از 27 نفر توانستند در مرحله استانی حائز رتبه برتر شوند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک افزود: آموزش و پرورش دیشموک سال گذشته"94" در این رشته‌ها از رتبه سیزده‌هم به نهم با چهار پله صعود، پیشرفت خوبی از خود نشان داد.

 

صالح زاده با بیان اینکه، از 6 فرهنگی آموزش و پرورش دیشموک شرکت کننده در آزمون های نماز، احکام و قرآن دو نفر به مرحله استانی و یک نفر"هوشنگ رازی پور" به مرحله کشوری قرآن، احکام و نماز راه یافته‌اند، خاطرنشان کرد: یک دانش آموز به نام مجتبی روشن هم رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه، هدف از برگزاری این آزمونها، صرفاً رقابت نیست، خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری آزمون های نماز، احکام و قران تدبر و تفکر و سرلوحه قرار دادن این آیات الهی در جامعه و زندگی شخصی است.

 

 

صالح زاده با بیان اینکه شرایط دنیای امروزی طوری شد که هر کس برای خودش تفسیر و تحلیل می‌کند، گفت: تدبر و اندیشه در آیات قرآن صراط مستقیم را به نشان خواهد داد.

 

وی بیان کرد: ما باید در زندگی خویش تحلیل و تفسیر قران و نماز را از حالت سنتی و عادت خارج کنیم و با تحقیق و مطالعه درست حقیقت را از نادرست تشخیص دهیم.

 

 

صالح زاده با اشاره به اینکه، دین اسلام با سرشت و برنامه جامعه و زندگی انسان ها مطابقت دقیقتری دارد، گفت: همین امر باعث می‌شود که هرازچندگاهی فردی از فلان گوشه غرب و یا اقصی نقاط دنیا با مطالعه و تحقیق دین اسلام را برگزیده و به مسلمانان می‌پیوندد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه، ان‌شاءالله همه ما مسلمان واقعی باشیم، متذکر شد: کارهایی را که انجام می دهیم براساس عمل باشد و نه حرف، چرا که با عمل صالح است که زندگی ما و جامعه‌ سالم و موفق است.

انتهای پیام:

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک