آخرین اخبار

2. تير 1395 - 8:27   |   کد مطلب: 5439
رئیس بیمارستان دهدشت با اشاره به دغدغه نبود پزشک متخصص گوش، حلق و بینی در دهدشت گفت: با پیگیری مدیر شبکه بهداشت و درمان و معاونت درمان علوم پزشکی استان این مشکل برطرف شد.

سید امیر مولایی‌فر در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،با اشاره به مشکل نبود پزشک متخصص در رشته گوش،حلق و بینی در این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و موافقت معاونت درمان علوم پزشکی این مشکل رفع شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد:از این هفته روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه متخصص گوش و حلق و بینی در بیمارستان امام خمینی دهدشت به مردم کهگیلویه بزرگ خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی افزود: برنامه حضور متخصص گوش،حلق و بینی روزهای جمعه و شنبه برای موارد جراحی‌های لوزه و سایر عمل‌های درمانی و روزهای یکشنبه جهت پیگیری عمل‌های جراحی و کارهای کلینیکی و درمانگاهی اختصاص خواهد یافت.

مولایی‌فر با بیان اینکه برنامه ویزیت‌های این پزشک در کلینیک امام سجاد متعاقبا اعلام خواهد شد تصریح کرد: از مردم تقاضای صبوری و بردباری در انجام اقدامات درمانی سرپایی را داریم.

وی با اشاره به بهبود خدمات‌رسانی و ارتقای کیفیت درمان با اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: هر چند با اجرای این طرح شاهد تحول و بهبود وضعیت در نظام درمان شهرستان بودیم اما نبود پزشک متخصص گوش،حلق و بینی یکی از دغدغه‌های مردم بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک