آخرین اخبار

17. مهر 1394 - 20:35   |   کد مطلب: 3604
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد:
توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از توسعه و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید غفار شفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه اظهار داشت: بازسازی و تعمیر بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مطابق با نیازسنجی‌های انجام شده صورت گرفته است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: در این راستا فضای جدیدی برای بخش دیالیز پیش‌بینی شده و در حال آماده سازی است که با تکمیل و بهره‌برداری از فضای مورد نظر بخشی از مشکلات بیماران دیالیز برطرف خواهد شد.

 

شفایی با بیان اینکه فضای جدید بخش دیالیز به صورت سالن و مطابق با استاندارد کشوری و جهانی است از بهبود خدمات‌دهی به بیماران دیالیز خبر داد و افزود: پیش از این بخش دیالیز در فضایی به صورت اتاق به اتاق بوده است.

 

وی با اشاره به ظرفیت بخش دیالیز تصریح کرد: 14 تخت برای بخش در نظر گرفته شده است که در حال حاضر 9 تخت فعال برای پذیرش بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه بخش دیالیز این مرکز درمانی به 66 بیمار خدمات ارائه می‌دهد از تعمیر و نوسازی دستگاه‌های دیالیز خبر داد و با اشاره به بازسازی 2 دستگاه دیالیز در ماه‌های اخیر تصریح کرد: 2 دستگاه دیگر نیز در حال تعمیر است و 2 دستگاه جدید خریداری شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک