آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 14:42   |   کد مطلب: 4189
امام جمعه گچساران خواستار شد
اعلام انزجار کاندیداهای انتخابات از فتنه‌ 88
امام جمعه گچساران گفت: کاندیداهای انتخابات پیش‌رو باید در سخنرانی‌‌های خود از فتنه 88 و فتنه‌گرانی که زمینه نفوذ دشمن را فراهم کرده‌اند، اعلام انزجار کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: ایمان و تقوا بزرگترین موانع نفوذ گناهان و نافرمانی‌های خداوند بوده که انسان‌های مومن و متقی با بهره‌گیری از این صفات الهی خیر و برکت دنیا و آخرت را کسب می‌کنند.

حجازی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با اشاره هفته وقف تصریح کرد: وقف نهاد ممتاز دینی و نشر فرهنگ قرآنی بوده که لازم است همه مردم و مسئولان در راستای ترویج فرهنگ وقف تلاش کنند.

وی ادامه داد: وقف تلاشی برای ذخیره‌سازی اعمال حسنه در دنیای باقی بوده زیرا با انجام وقف و استفاده مردم از مال موقوفه ثواب این امر خیر از اعمال انسان واقف محسوب می‌شود.

امام جمعه گچساران یادآور شد: در امر خیر انسان باید با در نظر گرفتن وضعیت مالی خود و خانواده خود اقدام کند و برای آخرت خود در صورت مناسب بودن وضعیت مالی بخشی از دارایی‌های خود را وقف کند تا زمینه نشر قرآن، فرهنگ اهل بیت(ع) و رشد حوزه‌های علمیه شود.

حجازی در ادامه ضمن تشکر از حجت‌الاسلام سید‌محمد وزیری، امام جمعه سابق کلن و نماینده ویژه آیت‌الله ناصر مکارم‌سیرازی در امور بین‌الملل گفت: با حضور این عالم عالی‌قدر در گچساران، این شهرستان فضای معنوی و قرآنی به خود گرفت و تمامی ادارات و نهادها، مساجد و مردم از سخنان این دانشمند اسلامی بهره‌مند شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از شهردار دوگنبدان در خصوص بررسی و برطرف کردن مشکل بخشی از فضای مصلی گفت: مصلی گچساران در حال تکمیل بوده اما وضعیت سرویس بهداشتی این مصلی مطلوب نبود که شهردار دوگنبدان در این خصوص همکاری کرده و مشکل برطرف شد.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به نظر می‌رسد در بحث انتخابات در سطح استان تبلیغات انتخاباتی زودتر از موعد آغاز شده است.

امام جمعه گچساران در ادامه با تشریح خصوصیات و معیاری‌های کاندیداها متذکر شد: کاندیداها باید در سخنرانی‌‌های خود از فتنه 88 و فتنه‌گرانی که زمینه نفوذ دشمن را فراهم کرده‌اند، اعلام انزجار کنند.

حجازی یادآور شد: کاندیداها باید با انزجار از فتنه‌گران 88 اعلام کنند کسانی را که به عکس امام راحل توهین کردند و در روز عاشورا به امام حسین(ع) بی‌حرمتی و توهین کردند، قبول ندارند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید رسما از فتنه و فتنه‌گران اعلام تنفر و انزجار کنند، یادآور شد: کاندیداها باید قول مساعد جلوگیری از نفوذ فتنه‌گران به کشور را در صورت حضور در مجلس شورای اسلامی به مردم بدهند.

حجازی متذکر شد: اگر کاندیدایی تفکر ضد فتنه و فتنه‌گران را نداشته باشد و اعلام نکند ریگی در کفش داشته و مردم باید در خصوص انتخاب وی احتیاط کنند.

انتهای پیام/82014/ک40/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک