آخرین اخبار

28. مرداد 1394 - 23:22   |   کد مطلب: 3032
حجت‌الاسلام بزرگواري گفت: احداث سد بالياب علاوه بر تامين آب شرب و كشاورزي باعث اشتغالزايي هم مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پیگیری مطالبات مردمی در حوزه انتخابیه‌ام لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مطالبه مردم شهرستان کهگیلویه مطالبات به حقی است این بار در جهت پیگیری سد مارون 2 در حوزه رودخانه مارون و سد بالیاب در منطقه دیشموک قدم برداشته‌ایم که امیدوارم بتوانم این حق مردم را به مرحله اجرایی برسانم.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری به عمل آمده به دستور شخص وزیر نیرو توانسته‌ایم معاون توسعه و طرح منابع آب ایران جناب آقای مهندس شفیعی و هئیت کارشناس همراه را در جهت بازدید از سد بالیاب در منطقه دیشموک و سدمارون 2 در حوزه رودخانه مارون دعوت کنیم .

 

وی افزود: این هیئت همراه آمده‌اند تا از نزدیک بازدیدی از سد بالیاب در منطقه دیشموک داشته باشند و از نزدیک ساختگاه دو سد مارون و بالیاب را بررسی و نتیجه نهایی را جهت اجرای این دو سد اعلام کنند.

 

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: با توجه به این‌که این سدها دارای ردیف هستند گام مهمی است در بخش مخزن آب مخصوصا کشاورزی، که هم رونق تولیدی و هم باعث اشتغالزایی خوبی خواهد شد .

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به حال این گام بلند برداشته شد و خوشحالم که توانسته‌ایم کارشناس‌های مجرب را به این دیار دعوت کنیم تا از نزدیک شاهد باشند که خواسته و مطالبات مردم را ببینند و بدانند که این مطالبات به حق هستند.

 

بزرگواري متذکر شد: اجرای سد بالیاب علاوه بر اینکه باعث اشتغالزایی می‌شود رونق بسیار خاصی در گسترش کشاورزی در این مناطق را خواهد داشت.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه‌ها

خخخخخخ،انتخابات نزدیک است!!!!!!!!!
حتما اين پيگيري كه درآستانه انتخابات به دروغ به مردم قول ميدهيد همانند پيگيريهاي قبليست كه قراربود تاپايان سال 91گاز درديشموك روشن شود ولي هنوز كه هنوز است خبري نيست واقعا جاي بسي تاسف دارد آقاي به ظاهر سيد
حاج آقا سدهای قبلی جه کردند که شما سد به سد اضافه می کنید من میتونم روزی 100 طرح کلنگ زنی کنم آبلی نیست که

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک