آخرین اخبار

30. مهر 1394 - 12:56   |   کد مطلب: 3711
متاسفانه جدیدا افرادی در سطح شهرستان کهگیلویه داعیه دار و یکه تاز میدان اصلاح طلبی شده اند که نه چنان سابقه ی پرافتخاری دارند و نه مورد پذیرش اکثریت اصلاح طلبان این شهرستان هستند.
پایگاه خبری کهگیلویه
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان پایگاه خبری کهگیلویه است است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست شما می توانید می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،/ ایمان برومند زاده

کمتر از ۵ ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقی مانده است، انتخاباتی که در آن باید فردی لایق کرسی بهارستان برای چهار سال آینده انتخاب شود.

اما متاسفانه شهرستان کهگیلویه و مرکز آن یعنی شهر دهدشت مدت هاست در سایه باند بازی ها و قومیت گرایی ها و حتی بعضاً اغراض شخصی برخی گروه ها و جناه های سیاسی چنان غرق شده است که کمتر امیدی به احیای مجدد این شهرستانِ با تمدن و قدیمی استان می باشد.

به جرات می توان گفت تنها راه نجات این شهرستان و شهرستان های چرام، بهمئی و لنده انتخاب یک فرد کاردان و کاربلد از هر گروه یا طیف سیاسی می باشد، آنچه که مهم است انتخاب فردی است که توانایی، ظرفیت و حتی قدرت عمل کافی جهت انجام کارهای نمایندگی را داشته باشد؛ تا شاید بتواند این کهنه دیار را که چندین سال در حال غرق شدن است کمی نجات دهد و جان مجدد بخشد.

هدف بنده به عنوان نگارنده این متن ایراد چند نقد کوچک و همچنین بیان چند نکته کوتاه از فعالیت این گروه سیاسی در کهگیلویه بزرگ می باشد که شاید بزرگان این طیفِ قابل احترام هنوز به آن عکس العمل خاصی نشان نداده اند.

و این نشان ندادن عکس العمل باعث شده تا هر تازه به دوران رسیده ی اصلاح طلب و به قول معروف هر جوان جویای نام! میدان را برای یکه تازی آماده ببیند و به این اندیشد که در سکوت پدران معنوی اصلاح طلب شهرستان حکومتی و شهرتی به در کند!

متاسفانه جدیدا افرادی در سطح شهرستان کهگیلویه داعیه دار و یکه تاز میدان اصلاح طلبی شده اند که نه چنان سابقه ی پرافتخاری دارند و نه مورد پذیرش اکثریت اصلاح طلبان این شهرستان هستند، اما سکوت بزرگان اصلاح طلب راه را برای این جوانان ناپخته ی جویای نام مسطح تر و آزاد تر کرده است، تا خود را لایق کرسی بهارستان و حکومت بر مردم این کهنه دیار بدانند.

افرادی که حتی با برخی رفتارهای بچه مابانه و مبتدی گونه خود این تفکر را در خیلی از افراد علی الخصوص جوانان به وجود آورده اند که: ” گرگ را کی رسد صلابت شیر// باز را کی رسد نهیب شخیش “.

برگزاری میتینگ ها و همایش های انتخاباتی به بهانه های مختلف و حتی سیاسی کردن مراسمات و یادواره ها و استفاده و سوء استفاده از نام شهدا برای پیش برد اهداف انتخاباتی و شخصی خود در سایه ناپختگی سیاسی این گروه کوچک و جویای نام این تفکر را به وجود می آورد که اصلاح طلبان کهگیلویه نیز همانند اصولگرایان در بطن خود شاهد تضادها و اختلافات زیادی می باشند که یقینا این تضادها در ۵ ماه آینده سر باز خواهد کرد و گریبان گیر این دو گروه سیاسی بزرگ شهرستان خواهد شد.

البته دکتر سید قادر لاهوتی از بزرگان اطلاح طلب کهگیلویه مدتی قبل در گفتگو با یک سایت محلی اشاره ای به وجود چنین افرادی در این جناح سیاسی کرد و از آنها خواست از “هوای نفس خود” پیروی نکنند، این فعال سیاسی اصلاح طلب گفته بود:” یاران سیاسی خود را به ترجیح منافع مردم به منافع شخصی در رقابت‌های انتخاباتی دعوت می کنم و در این راستا از همه‌ی نیروهای اصلاح‌طلب خواهانم از هواهای نفسانی و منافع شخصی و آنی بپرهیزند و برای اینکه انتخاباتی سالم در سایه‌ی امنیت ملی و منطقه‌ای داشته باشیم با رقبا و جناح مقابل فکری ضمن رقابت، رفاقت و خوش‌اخلاقی را نیز فراموش نکنیم”

اما آنچه که حدس زده می شود سرپیچی این تازه به دوران رسیده های جویای نامِ اصلاح طلب از فرمان یکی از بزرگان و پدران معنوی این جناح سیاسی در کهگیلویه بزرگ می باشد که امیدواریم باد و غرور جوانی باعث خیال بافی و در نهایت به خاک مالیده شدن دماغ این به اصطلاح اطلاح طلبان تازه وارد و جویای نام نشود و ” آن نشود که می شود! ”

در پایان باز هم تاکید می کنم امیدوارم کسی که لیاقت و صلاحیت حاکمیت بر مردم فهیم و باشعور کهگیلویه بزرگ و یک فرد سیاسی و اقتصادی و دارای سوابق درخشان و همچنین دارای قدرت بیان و فعال کرسی نشین بهارستان شود تا بتواند چرخ حاکمیت سیاسی، اقتصادی و… کهگیلویه بزرگ را در این چهار سال به دست گیرد و راهی جهت نجات این غرق شده از دست نامهری ها و بی تدبیری ها بدست آورد…آمین

مهندس ایمان برومند زاده

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک