آخرین اخبار

12. آذر 1402 - 13:04   |   کد مطلب: 11374
ناقضان حقوق زن داعیه دار دفاع از حقوق زنان ایرنی شده اند.

زن، زندگی،آزادی، شعاری که این روزها آن را زیاد میشنویم. گاهی در خیابان و گاهی در فضای مجازی. اما تاریخ نشان داده است هر گاه شعار حمایت از حقوق زنان و برابری جنسیتی به میان آمده است در لوای همین شعار‌های رنگارنگ برخی گروه‌ها بالاترین ظلم‌ها را به زنان کرده‌اند و یکی از این گروه‌ها سازمان مجاهدین خلق است.

 

گروهکی که در ابتدای تشکیل هیچ زنی را در ساختار تشکیلاتی خود راه نمی دادند اما بعدها برای پیشبرد کارهای تشکیلاتی و راه‌اندازی خانه‌های تیمی، زنان را هم وارد گروهک خود کردند.

 

 در اواخر دهه پنجاه بخشی از نشریه رسمی این سازمان یعنی نشریه مجاهد همیشه به موضوع زنان اختصاص داشت مسائل زنان؛ حقوق زن در جامعه، مسائلی مثل نسل سازی، مادری کردن، نقش و جایگاه زن در دموکراسی، موضوعات اجتماعی و سیاسی از مباحث ثابت و مفصل نشریه مجاهدین بود. اما زنان و دختران فریب خورده توسط این سازمان احتمالاً در سیاه ترین سناریوها هم نمی‌توانستند به حوادثی فکر کنند که زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد.

 

سازمان منافقین در سال ۱۳۶۸ پس از ضربه مرگبار مرصاد به طور محرمانه و گسترده اعضای خود را مجبور به طلاق‌های ایدئولوژیک کرد .به این معنا که همه اعضا باید برای همیشه حق ازدواج را از خود سلب کنند و در صورت داشتن همسر با نهایت تنفر از هم جدا شوند.

 

  اما ماجرای ازدواج و طلاق‌های اجباری پایان ماجرا نبود و تنها برشی کوتاه از ظلم و تعدی گروهک منافقین به زنان است.

 

در ازدواج‌های درون تشکیلاتی زن یا دختر هیچگونه حق انتخابی در رابطه با همسر یعنی کسی که به عنوان شریک سالیان زندگی خود انتخاب می‌کرد نداشت و باید زن با مردی که سازمان انتخاب کرده بود ازدواج می‌کرد و در این باره حق هیچگونه انتخابی وجود نداشت.

 

 در واقع زنان وسیله باج دهی به مردان شده بودند به گفته اعضای جداشده از این گروهک و خبرهای منتشر شده در جراید و سایت ها و ... بسیار اتفاق افتاده دختران جوان را به مردان مسن می‌دادند درست مانند اهدای خواهر ۱۶ ساله موسی خیابانی به مهدی ابریشمچی ۴۰ ساله برای قدردانی از خدمات ابریشمچی که به نفع رجوی از همسر خود گذشته بود .

 

 پس از تخلیه پادگان منافقین در عراق در سال ۹۲ دبیر دوم سفارت آمریکا در بغداد طی گزارشی مستند بخشی از جنایت سرکرده گروه تروریستی مجاهدین در تسویه حساب‌های خونین و کشتار همکاران خود بازگو کرد. تجاوز به زنان حاضر در پادگان اشرف، مسموم سازی و اعدام ده‌ها تن از اعضای بریده این گروه پرده برداشت و یا اینکه رجوی روابط جنسی گسترده ای با افراد نظامی سیاسی و دفتری زنان گروه داشته است و دستور عقیم سازی برخی از آنان را نیز صادر کرده بود بخش‌هایی از این گزارش امده بود. در این گزارش یادآور شده بود که خود شاهد دیدن فیلم هایی از اعترافات این زن بوده است .

 

این روزها اما اعضای مسن و باقیمانده این سازمان در آلبانی تلاش می‌کنند با حضور در فضای مجازی چهره جدیدی از این سازمان مخوف به نمایش بگذارند فعالیت سایبری اعضای مسن این سازمان و استفاده از ربات ها مشهود است که تعداد اندک ریتوییت‌های حساب توییتر مریم رجوی از تعداد لایک‌ها بیشتر است.

 

سرکوب زنان در فرقه ی رجوی بسیار خشن تر از سرکوب مردان بوده ، چرا که این زنان صندوقچه ی اسرار پنهان مسعود رجوی هستند.تجاوز به عنف، درآوردن رحم، هم خوابگی با رهبر فرقه، شکنجه‌های روحی و جسمی و ... تنها بخشی از تضییع شدید حقوق زنان در فرقه ی سرکوبگر رجوی است .

 

 در این بین تنها زنان انگشت شماری توانستند طی سالیان گذشته از این فرقه منحوس فرار کرده و جان خود را نجات بدهند.این موارد بیان شده تنها بخش کوچکی از جنایات گروهک تروریستی منافقین در حق زنان پادگان اشرف و این گروهک تروریستی است که اکنون داعیه دار شعار پر رنگ و لعاب زن، زندگی ازادگی برای زنان ایران اسلامی هستند که هیچگاه از تریبون آلبانی نشینان در فضای مجازی انتشار پیدا نخواهد کرد.

 

انتهای خبر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک