آخرین اخبار

12. تير 1400 - 22:35   |   کد مطلب: 9894
حجت‌الاسلام محمد موحد گفت: اعتباراتی که خارج از لایه بودجه به بهداشت و درمان در طول هشت ماه گذشته اختصاص یافته در تاریخ انقلاب و استان کهگیلویه و بویراحمد سابقه نداشته است.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان با تاکید بر اینکه اگر همه نهادها و سازمانهای متولی همدل و پای کار باشند خیلی از مشکلات رفع خواهد شد گفت: باید از آنچه که بیهوده به آن می اندشیم بیرون آمده و به انقلاب، کشور،استان، شهرستان و به حوزه های مختلف شهرستان بیندیشیم و این در کنار هم بودن را عملا در عملکر و کارهای خود به منصه ظهور برسانیم.

 

حجت‌الاسلام محمد موحد به اعتبارات ابلاغی مصوب مجلس در بودجه اشاره و افزود: اعتباراتی که خارج از لایه بودجه به بهداشت و درمان در طول هشت ماه گذشته اختصاص یافته در تاریخ انقلاب و استان کهگیلویه و بویراحمد سابقه نداشته است.

 

وی تصریح کرد: در کجا و چه تاریخی می توانید ببینید که در یک سال غیر از بودجه مصوب در بحث ورزش ۲۰میلیارد تومان از یک مجموعه و یک وزارتخانه دیگری به حوزه انتخابیه کهگیلویه اختصاص داده شده باشد.

 

موحد به پروژه های حوزه لنده و بهمئی، دیشموک و چاروسا اشاره و افزود:این پروژه ها خارج از اعتبارات مصوب اعتبار گرفتند و تمام این کارها با همدلی و هماهنگی که بین دستگاه های اجرایی بوده حاصل شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس به جلسه ای که با شریعتمداری وزیر کار و رفاه داشته اشاره و عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ ساعت وقت هزینه شده در خصوص بحث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی تامین اجتماعی که در اخرین رایزنی ها و مراکزها این تفاهم نامه به امضا برسد و در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی این بیمارستان خواهیم بود.

 

موحد به احیای حقوق از دست رفته مردم حوزه انتخابیه خود در بحث بیمارستان تامین اجتماعی اشاره و افزود: ما بر نمی تابیم ۱۳ بیمارستان در این استان باشد فقط یک بیمارستان سهم چهار شهرستان کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی که بیش از ۲۵۰هزار جمعیت دارد باشد.

 

وی به باند دوم جاده خیرآباد دهدشت اشاره و تصریح کرد: از نوبخت ،وزیر راه ، معاون توسعه راه دستور آن گرفته شده است و نیز سد آبریز ۱۰۰میلیارد تومان از بانک توسعه تعاون و بانک رفاه اعتبار مصوب دارد که منتظر است این طرح ها ماده ۲۰۳ آن صادر شده و وارد فاز عملیاتی شوند. 

 

موحدبه ۷۲ درصد افزایش اعتبارات اشاره و افزود: این درصد در مقابل ۲۵درصد اعتبارات سال‌ها ی افزایش سه برابری داشته که آب دهدشت، چرام، لنده، سوق ۲.۲میلیارد تخصیص اعتبار گرفته است. 

 

ویدر پایان از متولیان امر خواست جهت سرعت بخشیدن به دستورها با یک توان بیشتری گام برداند چرا که همه در مقابل این مردم مسولیت داشته و باید گام های مهمی برای آنها برداشته شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک