آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 1:34   |   کد مطلب: 6098
رئیس اداره مسکن، راه و شهرسازی کهگیلویه از آسفالت راه ارتباطی روستای لیراب در آبان‌ماه و5 کیلومتر جاده ارتباطی روستاهای دلی به رودسمه تا آخر95 خبر داد.

به گزارش کهگیلویه، علی اصغر تارم در گفتگو با خبر نگار اظهار کرد: اگر عدل هاشمی در وعده بستن قرارداد با پیمانکاری که توانایی دارد، عمل کند، 5کیلومتر جاده ارتباطی  دلی تا رود سمه دیشموک  تا قبل از پایان95  آسفالت می‌شود.

 

رئیس اداره مسکن، راه و شهرسازی کهگیلویه  با بیان اینکه، مسیر شهسواری و سرپر هم به این مسیر اضاف شود و7کیلومتر خواهد شد، گفت: 5کیلومتری که برای آسفالت جاده چندار دیشموک وعده داده شد، به دلیل عدم تخصیص اعتبار محقق نشد.

 

وی با بیان اینکه، در خصوص آسفالت جاده چندار، وزارت به ما ابلاغ داده ولی یک ریال اعتبار اختصاص داده نشد، خاطرنشان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان قول داده شد که ابلاغ‌هایی که سال گذشته ارسال شد، امسال تخصیص بودجه و اعتبار داده شوند.

 

رئیس اداره مسکن، راه و شهرسازی کهگیلویه  تصریح کرد: با این حساب اگر این امر صورت گیرد، 5کیلومتر جاده روستای چندار هم آسفالت می‌شود.

 

تارم  از تکمیل آسفالت راه ارتباطی روستای لیراب به شهر دیشموک خبر داد و گفت: با توجه با اینکه قریب350میلیون تومان از اعتبارات داخلی منابع استان هم برای ادامه فعالیت در این مسیر در نظر گرفته شد، امسال تا آخر آبان‌ماه این راه ارتباطی آسفالت می‌شود.

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک