آخرین اخبار

26. فروردين 1400 - 13:55   |   کد مطلب: 9730
رئیس صمت شهرستان کهگیلویه با اشاره به تامین کالاهای اساسی طرح ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: بیش از صدتن کالا در بازارهای کهگیلویه، چرام و لنده توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ به گفته مسئولان مرتبط با بازار در ماه مبارک رمضان تمام تمهیدات لازم برای تامین، توزیع و نظارت بر بازار در مدت یک ماهه ضیافت الهی  اندیشیده شده است و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان نیز در بازار شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده به وفور در دسترس بوده و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

 

در همین خصوص رئیس صمت شهرستان کهگیلویه گفت: کالا و اقلام مصرفی  به میزان لازم ذخیره‌سازی شده است و براساس پیش‌بینی‌ها مشکل خاصی بوجود نخواهد آمد.

 

 

احمد حکیم از آغاز طرح یک ماهه نظارت بر بازار ماه رمضان در سه شهرستان کهگیلویه ، لنده و چرام خبر داد و افزود: بیش از صدتن کالا در بازارهای این سه شهرستان توزیع خواهد شد.

 

‌وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است افزود: توزیع ۷۱ تن شکربسته بندی شده یک کلیویی،  ۶تن و ۷۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز، ۷۸تن برنج اقلامی هستند که به بازار های این سه شهرستان تزریق خواهد شد.

 

 

این مسئول تصریح کرد: در شرایط فعلی بحران کرونا، محل‌های توزیع کالاهای ضروری تنظیم بازار به نحوی برنامه ریزی شده است تا مشکلی برای سلامت مردم  در شهرستان ها پیش نیاید.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک