آخرین اخبار

14. شهريور 1395 - 0:33   |   کد مطلب: 5886
حضور نیروهای انتظامی دیشموک، قلعه‌رئیسی کوشک و اسفندان گرفته تا تجلیل از قاضی دادگاه، فرمانده انتظامی، بخشدار و پوشش با سه دوربین از حواشی فینال لیگ فوتبال دیشموک بود.

به گزارش کهگیلویه، فینال مسابقات لیگ فوتبال دیشموک بین تیم‌های پاسارگاد و سایپا از روستای مورخانی برگزار شد.

 

این مسابقات سرشار از شور، هیجان و نشاط فراوان بود و با استقبال پرشور مردم و هوارادن و ورزش دوستان همراه بود.

 

در پایان این مسابقه تیم پاسارگاد با نتیجه 2 بر1 تیم سایپا از روستای مورخانی را شکست و قهرمان این مسابقات شد.

 

تیم سایپا قریب10دقیقه به علت اخراج یکی از بازیکنان خود، ده نفره به مسابقه ادامه داد.

 

از حواشی این مسابقه فینال می توان به حضور گسترده نیروی انتظامی اشاره کرد که علاوه بر نیروی انتظامی دیشموک، نیروهای انتظامی قلعه رئیسی، کوشک و اسفندان هم برای برقراری امنیت این مسابقه حضور پیدا کردند.

 

تلاش سروان تندپور فرماندهی انتظامی دیشموک در طول 90 دقیقه دور تا دور زمین برای تسلط بر اوضاع ورزشگاه و کنترل جو بسیار محسوس و قابل تقدیر بود.

 

عبدالرضا مرادی جو مسئول ورزش و جوانان و علی حسینی قاضی دادگاه دیشموک، حسن امیریان بخشدار، منصور صالح زاده رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اتفاقات برق ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس شورای شهر  دیشموک هم از حاضران در ورزشگاه ازادی بودند.

 

در پایان از اصحاب رسانه، دست اندرکان و داوران برگزاری مسابقات، قاضی دادگاه، بخشدار، روسای برق و بهداشت و درمان، فرماندهی انتظامی رئیس شورای شهر دیشموک به جهت همکاری در برگزاری مسابقات تجلیل بعمل امد.

 

این مسابقه که با نام یادواره شهدای دیشموک منعقد شده بود، با سه دوربین فیلمبرداری" پوشش عکس و فیلم" داده شد و فیلم این بازی بزودی عرضه خواهد شد.

 

از دیگر حواشی که قابل اشاره باشد،تقدیر و تاکید محسن طاوسیان رئیس هیئت فوتبال دیشموک بر قدردانی از زحمات مرادی مسئول ورزش و جوانان دیشموک و آهنگ خبرنگار صداوسیما در یشموک که سالهای طولانی بدون حقوق و با تلاش شبانه روزی خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کنند.

 

مرادی مسئول ورزش و جوانان دیشموک هم قبل از اهداء جوایز ضمن قدردانی از ورزشکاران، گفت: از همه کسانی که در هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات با ما همکاری کردند، تقدیر و تشکر می شود.

 

بعد از پایان بازی داور با مشایعت نیروی انتظامی به کنار زمین برای جلوگیری از برخورد احتمالی بازیکنان، همراهی شد.

 

گزارش و عکس: وحید آهنگ

ان‌شاءالله بزودی گزارذش تصویری کامل این مسابقه جذاب فینال در همین سایت خبری منتشر می‌شود.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک