آخرین اخبار

4. بهمن 1399 - 22:41   |   کد مطلب: 9661
اهالی روستای چم لپو از توابع شهرستان کهگیلویه از نبود امکانات اساسی در این روستا گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ محرومیت کلمه‌ای است که با اکثر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد عجین شده است چراکه پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از روستاهای این شهرستان همچنان از داشتن حداقل امکانات محروم هستند.

گذشته از محرومیت‌های حوزه آب، برق و گاز باید محرومیت نبود راه دسترسی مناسب را نیز به لیست محرومیت‌های بعضی از روستاهای استان قلمداد کرد، و در گرما و سرما ساکنین این روستاها باید با سخت ترین شرایط سازگار شوند،گویا کلمه محرومیت نامی است که تا سالهای سال باید بر استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشت در صورتی که اکثر امکانات از قبیل جاده دسترسی و گاز را می توان به روستاهای استان هدیه داد.

بیشتر مردم استان ما بر این باورند که ما از مدیران جهادی و کار بلد در استان محروم هستیم،و بیشتر انتخاب مدیران استان بر اساس سلیقه ای و طایفه گرایی است نه بر اساس شایسته سالاری و مدیریت جهادی است.

درهمین رابطه اهالی روستای چم لپو از بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه از نبود امکاناتی چون گاز در این روستا گلایه مند هستند. و خواهان رسیدگی به خواسته های خود از طرف مسئولین را دارند.

یکی از اهالی این روستا گفت: در طی تماسهای مختلف با آقای تابش دهیار و آقای فقیه روستا چم لپو مبنب بر اینکه در روستاما گاز و جود ندارد، و همچنین جاده دسترسی از جاورده تا روستا درست نیست،

این مشکلات را گوشزد کردیم که به گوش مسئولین برسد، که تاکنون حرکتی در این زمینه را شاهد نیستیم. وی افزود: یکی دیگر از مشکلات اساسی که در روستا وجود دارد اینست که جاده روستا تا جاده اصلی آسفالت نیست و این شرایط را برای تردد در مقطعی از سال با مشکل مواجه می کند.در خواست داریم از مسئولین استانی و نماینده شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس حتما برای یکبار به این روستا بیایند و مشکلات ما را هم بشنوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک