آخرین اخبار

3. شهريور 1395 - 23:30   |   کد مطلب: 5814
فرماندار کهگیلویه با انتقاد از عدم مشارکت بانک‌ها در برنامه‌های شهرستان گفت: برخی مدیران بانک‌ها خود را تافته جدا بافته می‌دانند.

به گزارش کهگیلویه، علی پوزش ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از مسؤولان بلند پایه کشور دارای ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و الگوی همه ما مدیران هستند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: تلاش کنیم در این هفته گزارش خدمات نظام و عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رسانی و آن‌ها را در همراهی نظام ترغیب کنیم.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از گام‌های مؤثر در توسعه و شکوفایی دانست و گفت: دستگاه‌هایی که در این زمینه می‌توانند نقش داشته باشند باید کمر همت ببندند.

فرماندار کهگیلویه ویژگی‌های دولت در نظام اسلامی را تبیین و با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از بخش زیادی از این ویژگی‌ها برخوردار است افزود: دولت انتقاد منصفانه و نه مغرضانه را می‌پذیرد.

پوزش ادامه داد: بعضی وقت‌ها نقدهایی از دولت می‌شود که نه کارشناسی شده و نه منصفانه بلکه از روی غرض و بغض شخصی است.

وی عقلانیت را از دیگر ویژگی‌های دولت در نظام اسلامی برشمرد و گفت: دولت روحانی بدون شک همراه با عقلانیت و منطق کار می‌کند و تصمیم‌های که در این دولت اتخاذ می‌شود بر اساس خرد جمعی،عقلانیت و مشارکت است.

پوزش مشارکت مردمی را از نعمت‌های خداوند به دولت‌ها دانست و با بیان اینکه هر زمانی بین مردم و دولت فاصله افتاد سرمایه اجتماعی از بین می‌رود ادامه داد: استقبال مردم استان از هیأت دولت نشانه همراهی با دولت بود که انتظار می‌رود دولت هم در قبال این حمایت سنگ تمام بگذارد.

پوزش دولت را خدمتگزار مردم خواند و تصریح کرد: ما منتی بر مردم نداریم و وظیفه ما خدمت بی‌منت است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه بیان کرد: این دولت از ویژگی برنامه‌ریزی در کار برخوردار است و کارها را اصولی و با برنامه پیش می‌برد.

پوزش ثبات اقتصادی و اجرای طرح تحول سلامت را از موفقیت‌های دولت یازدهم برشمرد و با بیان اینکه در این دولت نرخ رشد اقتصادی از منفی شش درصد به ۴/۴ درصد رسیده است گفت: به رغم محدودیت‌های اعتباری اما کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان افزود: ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پوزش تصریح کرد: مدیران دنبال آمارسازی و بزرگنمایی نباشند،خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم هم‌چنان پشتیبان نظام و انقلاب باشند.

فرماندار کهگیلویه از عدم حضور مدیران بانک‌ها در نشست‌های مختلف انتقاد و تصریح کرد: برخی مدیران خود را تافته جدا بافته می‌دانند و با وجود دعوت برای حضور در نشست‌ها اهمیت نمی‌دهند.

وی یادآور شد: مدیران بانک‌ها در برنامه حضور وزیر اطلاعات در شهرستان هم حضور نداشتند و جای تأمل دارد.

انتهای پیام:/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک