آخرین اخبار

21. دى 1399 - 8:39   |   کد مطلب: 9644
مهمدی گفت: بنده به شخصه هرگز از واکسن خارجی استفاده نخواهم کرد، مخصوصا حالا که سخن واضح و شفاف رهبری در مورد ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اتمام حجت برای همه ماست.

دکترسلمان مهمدی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبر تحلیلی کهگیلویه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت استفاده از واکسن های کرونایی آمریکایی و انگلیسی گفت: نه رئیس‌ جمهور آمریکا و نه مسولین آن کشور قابل اطمینان نیستند حالا چرا باید به واکسن شان اطمینان کنیم.

مهمدی تصریح کرد:واکسنی که هنوز هیچ جای دنیا آزمایش نشده و عوارض و عواقب آن هم مشخص نیست، و اصلا معلوم نیست که واکسنی در کار باشد یا نباشد و آن هم به دست آمریکا و انگلیس این گونه دو دستی تقدیم ما می شود، واقعا جای شک و تردید دارد.

این پزشک کهگیلویه ای گفت: بنده به شخصه هرگز چنین کاری را انجام نداده و نخواهم داد، مخصوصا حالا که سخن واضح و شفاف رهبری در مورد ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس، اتمام حجت برای همه ماست.

وی تاکید کرد :برای همه بیماران، دوستان،همکارانم حضوری ، غیر حضوری و چه در فضاهای مجازی توضیحات کامل را خواهم داد برای اینکه شک و شبهه ای که شاید توسط اجانب در دلشان ایجاد کرده باشند (که شاید رهبری با این دستور نگران سلامتی شما نباشد) نیز برطرف شده و این سوال دیگر برایشان پیش نیاد که چرا چیزی که به نفع ماست رهبری آن را منع می کند.

 مهمدی در ادامه ابراز داشت: از این به بعد اگر واکسن های خارجی(امریکا و انگلیس) مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هم قرار بگیرد،مگر اینکه مقام معظم رهبری دستور بفرمایند و الا هرگز این کار را انجام نمیدهیم در آن صورت نیز سعی می کنیم که جوری آن را خریداری کنیم که سودش به جیب کشورهای ثالث برسد نه خود آمریکای جنایتکار.

این پزشک کهگیلویه ای که سابقه دفاع از حرم را نیز در کارنامه خود دارد در پایان گفت: از مسولین محترم کشوری میخواهیم که کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی را راهنمایی کنند و نگذارند فریب این اجانب را بخورند و آنها را از عوارض و عواقب این شبه واکسن آگاه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک