آخرین اخبار

30. مرداد 1395 - 15:08   |   کد مطلب: 5801
هاشمی‌پور با اشاره به تأکید رهبری بر تمرکز روی دو مقوله اقتصاد و فرهنگ گفت: امروز اصلاح‌طلبی و اصولگرایی دیگر را‌ه‌گشا نیستند و آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده بحث انقلابی و غیر انقلابی بودن است.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، عدل هاشمی‌پور صبح امروز در دیدار خانواده شهید ویسی در بهمئی اظهار داشت: امروز شهید ویسی از ما امنیت کار آفرینی و جذب سرمایه‌گذار، کار اساسی و زیر بنایی برای منفعت رساندن به مردم می‌خواهد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس تصریح کرد: امیدوارم روح بلند شهید ویسی از ما و عملکرد ما در این مدت راضی و خشنود باشد و همین که خانواده این شهید بزرگوار ما را به حضور پذیرفتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان نعمت امنیت در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای باشیم و همه این‌ها به برکت خون شهیدان حاصل شده است افزود: امروز شهید ویسی بوده و دیروز شهدای دیگر بودند که با تقدیم جان خود این امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آوردند و ما باید قدردان این امنیت باشیم.

هاشمی‌پور با اشاره به نعمت رهبری تصریح کرد: هیچ کجای دنیا رهبری مقتدر، با صلابت، دلسوزتر و پاکتر و با صداقت‌تر ایشان نداریم و اگر الان کشور با همه مشکلاتی که در ابعاد بیکاری و معیشتی دارد می‌بینیم که رهبری داریم که در زیر چتر امام زمان(عج) به برطرف کردن و حل مشکلات کشور می‌پردازد.

وی در ادامه به موضوع سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت و با بیان اینکه بهترین مکان برای ارائه گزارش در منزل خانواده شهید است که صاحبان واقعی انقلاب هستند به دست آوردهای سفر برای شهرستان بهمیی پرداخت.

هاشمی‌پور تأمین آب شرب بهمیی را یکی از مهمترین اولویت‌های ضروری برای این شهرستان دانست و گفت:شش سال از آغاز این پروژه می‌گذرد اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی ضمن تشکر از نماینده سابق حوزه انتخابیه به خاطر گرفتن مجوز طرح آب‌رسانی به لیکک گفت: اما به خاطر هر مشکلی که بوده به طول انجامید و امروز با پیگیری‌های انجام شده عملیات لوله‌گذاری آن شروع شده است.

* آغاز لوله‌گذاری طرح آبرسانی لییک تا دو ماه آینده

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: حدود 14 کیلومتر از لوله‌های مورد نیاز تخلیه شده و یا در حال پوشش در اصفهان جهت انتقال به شهرستان است و مابقی هم قرار است به زودی ظرف دو ماه آینده توسط کارفرما برای ادامه پروژه منتقل شود که کار متوقف نشود.

وی با اشاره به دیگر نیازمندی شهرستان بهمیی به موضوع بن بست بودن شهرستان اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر نفت قابلیت‌های نفت این شهرستان را توضیح دادم و دستور قرار گرفتن این پروژه در ردیف پروژه‌های مناطق محروم مناطق نفتخیز جنوب را گفتم.

* اختصاص 650 میلیون تومان از اعتبارات نفت برای پروژه‌های بهمیی

هاشمی‌پور از اختصاص شش و نیم میلیارد ریال به پروژه‌های بهمیی خبر داد و افزود: با تعامل نماینده گچساران 4 و نیم میلیارد ریال برای ساخت یک سالن چند منظوره در شهر لیکک، یک میلیارد برای ممبی و یک میلیارد نیز برای سر آسیاب از حوزه نفت در نظر گرفته شده است.

وی به اقدامات انجام شده در گازرسانی به بخش‌های ممبی و سرآسیاب اشاره و با بیان اینکه با اعتبارات در نظر گرفته شده تکمیل این پروژه حداقل 20 سال طول می‌کشید، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده پیشنهاد دادم 48 میلیارد برای گاز بهمیی سردسیر خارج از اعتبارات استانی به این پروژه کمک شود تا بتوانیم سال آینده شاهد اتمام آن باشیم.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده از حسینیه سیدالشهداء لیکک به دیگر پروژه‌های این شهرستان نام برد و با اشاره به توقف این پروژه گفت: با مناطق نفت‌خیز صحبت شده و قرار است برای تکمیل آن اعتبار لازم گذاشته و کارهای فرهنگی و نیازمندی‌های مصلای نماز جمعه با هدایت امام جمعه به سر انجام برسد.

* شهدا از مار کار عام‌المنفعه و نه شعار می‌خواهند

هاشمی‌پور افزود: بنده از شعار دادن فراری هستم و آمده‌ام برای کار عام‌المنفعه و باید برای مردم کار بکنم و امروز روح شهید ویسی از من می‌خواهد که برای مردم کار بکنم.

وی بیان کرد: امروز شهید ویسی از ما امنیت کار آفرینی و جذب سرمایه‌گذار، کار اساسی و زیر بنایی برای منفعت رساندن به مردم می‌خواهد.

هاشمی‌پور با اشاره به تأکید رهبری بر تمرکز روی دو مقوله اقتصاد و فرهنگ گفت: امروز اصلاح‌طلبی و اصولگرایی دیگر را‌ه‌گشا نیستند و آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده بحث انقلابی و غیر انقلابی بودن است.

وی تصریح کرد: من جان ناقابلی دارم و آن را برای رهبری فرزانه انقلاب می‌دهم و این به زبان هم نیست و اگر دیروز در جنگ تحمیلی لیاقت نداشتم و توفیق نبود در جنگ جانم را بدهم امروز هیچ کس نمی‌تواند منکر این موضوع شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان تأکید کرد: به مردم ظلم نکنیم و وقت نماینده را صرف کارهای کوچک مثل رفتن فلان مدیر و رییس دفتر فلان فرماندار یا مسؤول و تلفن‌های بیش از حد نکنید، نمی‌توانم پاسخگوی 50 هزار تلفن باشم و بهتر است اجازه دهیم کارهای عام‌المنفعه سرعت گیرد و نباید این فرصت‌های طلایی را در خدمت‌رسانی به مردم از دست ندهیم./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک