آخرین اخبار

27. خرداد 1399 - 15:27   |   کد مطلب: 9432
فرماندار شهرستان کهگیلویه با تقدیر از خدمات گروه های جهادی در شهرستان کهگیلویه گفت :دانشجویان جهادی روح مسئولیت پذیری را در ایام کرونا نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ظهر امروز جمعی از گروه های جهادی بسیج دانشجویی دهدشت به مناسبت فرارسیدن روز جهادسازندگی با فرماندار کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.

 

در این نشست صمیمی علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه گفت: همه شما به عنوان دانشجو دغدغه ی مشکلات مردم را دارید و از انرژی جوانی برای خدمات به مردم استفاده می کنید و فعال بودن چنین گروه های دانشجویی برای هر جامعه ای لازم است.

 

اتابک گفت: دانشجو همیشه انرژی و پتانسیلی در جامعه دارد و استفاده از آن در جهت های صحیح می تواند در شکوفایی جامعه تاثیرات مثبتی داشته باشد.

 

وی افزود: اولویت اول دانشجو بحث علمی است و همچنین در بحث فعالیت های جهادی، فرهنگی و هنری نیز دانشجویان همیشه پیشتاز و فعال بوده و در این عرصه ها نیز تلاش هایی دارند.

 

اتابک با اشاره به وضعیت کرونا در کهگیلویه گفت: در روزهای اول که اولین مورد کرونا را در شهرستان مشاهده کردیم ابتدا سر در گم بودیم و اما در ادامه به خوبی توانستیم در راه کنترل آن گام برداریم.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت های گروه های دانشجویی گفت:  بسیاری از فعالیت هایی که شما انجام می دهید مطمئنا موثر بوده و در ایام کرونا نیز فعالیت ها و تلاش های فراوان و شبانه روزی انجام دادید تا امروز ما بتوانیم در راه کنترل ویروس کرونا به این مرحله برسیم.

 

وی اضافه کرد: آن چه در بیماری کرونا و حرکت جهادی صورت گرفته این بود که گروه هایی چون گروه های دانشجویی در معرکه حضور پیدا کردند و این نشانه زنده بودن روح مسئولیت پذیری و فعال بودن دانشجویان است.

 

اتابک ادامه داد:  فعالیت هایی که شما دانشجویان در این سن و سال انجام دادید بی شک در رشد و تعالی شما بی تاثیر نخواهد بود و علاوه بر اثرات اجتماعی آن می تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: تلاش و فعالیت های شما دانشجویان را باید قدر بدانیم چرا که شما در همه اتفاقات می توانید کمک کار نهادهای مختلف و در کل جامعه خود باشید.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کهگیلویه گفت: در چند ماه اخیر که کشور درگیر ویروس کرونا بود نیاز داشتیم که دانشجویان هم پای دیگر نهاد ها، کادر درمانی و مردم برای کم کردن اثرات این ویروس و مقابله با شیوع آن حضور داشته باشند.

 

فاطمی گفت: دانشجویان دهدشت در مبارزه با کویید 19 در شهرستان فعالیت های مختلفی داشتند که یکی از این فعالیت ها گندزدایی و ضدعفونی نهادها ومکان های پر تردد بود.

 

وی افزود:از دیگر فعالیت های مهم دانشجویان دهدشتی تولید ماسک و ملزومات بهداشتی بود و با توجه به کمبود امکانات از جمله ماسک که در هفته های اول وجود داشت؛ دانشجویان با راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک و دستکش توانستند روزانه حدود  1300عدد ماسک و دستکش تهیه و در اختیار اقشار مختلف قرار دهند.

 

فاطمی با اشاره به یکی از مهمترین فعالیت های بسیج  دانشجویی گفت: یکی از کارهایی که بسیج دانشجویی در روزهای ابتدایی شیوع کرونا انجام داد راه اندازی ایستگاه ویتامین جهادی بود که در این ایستگاه با خرید میوه و آب گیری آن ها و در نهایت تحویل به کادر های درمانی و بیماران کرونایی در بهبودی آن ها موثر واقع شدند.

 

وی اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت های بسیج دانشجویی در سطح استان تهیه و توزیع بسته معیشتی در بین مردم بود.

 

در ادامه ( خانم ) دادی نژاد یکی از دانشجویان با انتقاد از برخی مسئولین دهدشت گفت: در مواقعی  که لازم بود که مسئولین برای کارهای عام المنفعه با گروه های دانشجویی همکاری کنند این کار را نکرده و حتی در جاهایی نیز سنگ اندازی هایی صورت گرفته است.

 

وی افزود: اگر کار مفیدی در سطح شهرستان انجام می شود باید دیده شود و از این فعالیت ها استقبال شود تا در سطح شهرستان به گفتمان تبدیل شود.

 

در پایان از اعضای  گروه های جهادی دانشجویی دهدشت با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک