آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 22:02   |   کد مطلب: 7628
رئیس شورای شهر دیشموک تاکید کرد: اگر نیرویی بدون اعمال بخشنامه ها و مصوبات، جذب شده و مشغول هستند، بصورت پیمانکاری بوده و مشمول استخدامی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   هوشنگ رازی پور رئیس شورای شهر دیشموک با بیان اینکه، قریب  6 ماه که جایگاه دفن زباله شهری دیشموک  از ورودی سمت چاروسا به دیشموک به ورودی - خروجی شهر از طرف سد بالیاب در منطقه ی "دهورگ" انتقال داده شد، افزود: اهالی ساکن در آن منطقه هم گلایه شدید خود را از جایگاه جدید، دارند.

 

رازی پور افزود: نهایتاً شهردار دیشموک ملک شخصی خود را برای جایگاه دائمی زباله شهر دیشموک انتخاب و تحویل داده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: زمین مذکور حدود یک هکتار می‌باشد،  کارهای اولیه انجام شد  و بزودی بهره بردرای می شود.

 

رازی پور خاطرنشان کرد: جایگاه درنظر گرفته شده برای حداقل یکصدسال پاسخگو خواهد بود و هیچ گونه زیانی برای زمین های زراعی اطراف جایگاه دفن زباله به وجود نمی آید.

 

وی با اشاره به اینکه، از سازمانها، ادارات و نهادهای مورد نظر استعلامات محل مذکور در منطقه ی کوه "پلنگ گاو" دیشموک دقیق گرفته شد، گفت: در حال تلاش هستیم که تا اسفندماه 95 زباله‌های شهر را در این محل قرار دهیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: زمین شخصی شهردار دیشموک وقف شده و ان شاء الله بزودی مشکل مرتفع می شود.

 

رازی پور با اشاره به امر مهم نظارت بر شهرداری توسط شورای شهر دیشموک، تصریح کرد: اصولاً براساس بخشنامه های مطالعه شده و مصوبات انجام گرفته بکارگیری هرگونه استخدامی در شهرداری‌ها و حتی دیگر ادارات  ممنوع می باشد.

 

رئیس شورای شهر دیشموک تاکید کرد: اگر نیرویی بدون اعمال بخشنامه ها و مصوبات، جذب شده و مشغول هستند، بصورت پیمانکاری بوده و مشمول استخدامی نیستند.

 

وی با اشاره به یکی از همین افراد به هویت مشخص که در شهرداری دیشموک مشغول است، گفت: این شخص با من تماس گرفت و اظهار کرد چون من حق الزحمه ای در این مدت نداشته و پیمانکار هم هنوز پول به حساب بنده نریخته؛ میخواهم از این کار کناره گیری کنم.

 

رازی پور گفت: این شخص که بصورت پیمانکاری وارد شهرداری شده از حقوق 800هزارتومانی ناراضی بوده و گفت نمی توانم ادامه بدهم./

 

رئیس شورای شهر دیشموک با تایید این خبر که 13نفر بصورت پیمانکاری در شهرداری دیشموک جذب و مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: نیرویی داریم که از طریق پیمانکار به عنوان خدماتی مشغول فعالیت در شهرداری هستند.

 

رازی پور با اشاره به اینکه نیروهای شرکتی-خدماتی جذب شده از طریق پیمانکار در شهرداری دیشموک داریم، افزود: باجود این، بکارگیری چنین افرادی در بدنه شهرداری ممنوع است و علی ایحال تاکید می‌کنم چنین افرادی مشمول قانون استخدام نیستند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: اگر بنا بر جذب نیرو باشد باید مصوبه ی شورایی داشته باشیم، و تاکنون مصوبه‌ای برای بکارگیری نیرو به شهرداری ارائه ندادیم.

 

رازی پور گفت: تاکنون استخدامی نکردیم که حق کسی ضایع شده باشد و اگر نیرویی جذب شده، از طریق شرکت پیمانکاری بوده که تاکید می کنم مشمول استخدام نمی باشد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک در خصوص افراد جذب شده بصورت شرکتی-پیمانی در شهرداری دیشموک گفت: شهرداردر این‌خصوص هیچ گونه نظرخواهی از ما نکرده و مکتوبه‌هایی داریم که در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

رازی پور متذکر شد: شهرداری برای بکارگیری این نیروها از فازهایی وارد شده که از شورا نظرخواهی نکرده و اینها هم مشمول استخدامی نیستند.

وی، درخصوص چند نفر از این اشخاص که بصورت نیروی پیمانکاری جذب شدند، گفت: این ها خودشان راضی نیستند و ما گفتیم شما فعلاً  انجام وظیفه کرده و همکاری کنید.

به گزارش این رسانه خبری بزودی اسامی اشخاصی که(طبق مستندات) بصورت پیمانی وارد شده و گویا درحال تبدیل وضعیت هستند و یا احتمالاً تبدیل وضعیت شدند را بصورت کامل منتشر می کنیم.

این رسانه خبری از مسئولان محترم به ویژه دستگاههای نظارتی و بازرسی خواهشمند است موضوع را بررسی کنند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک