آخرین اخبار

7. شهريور 1398 - 18:36   |   کد مطلب: 9134
آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده به همت سردار هاشمی پور در دهدشت برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛عصر امروز آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده به همت نماینده مردم  کهگیلویه بزرگ سردار هاشمی پور در دهدشت برگزارشد.

در ابتدای این مراسم مشاور رسانه ای عدل هاشمی پورگفت:دعوت ما در خصوص مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی بوده است و این دعوت با همکاری ادارات ارشاد شهرستان ها صورت گرفته است.
 
در ادامه  ایرج کاظمی جو با تبریک روز خبرنگار گفت:از نماینده محترم کهگیلویه بزرگ به واسطه برگزاری این مراسم تقدیر می کنیم و علت تاخیر در اجرای این مراسم وجود برخی مباحث بود که امروز برگزارشد.
 
وی افزود:آنقدر شهامت دارم که از خبرنگارانی که از مراسم تجلیل جا ماند عذرخواهی کنم و از انجمن خبرنگاران نیز عذرخواهی می کنیم.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه گفت:نقدهای عالمانه و منصفانه را باید قدردانست ولی نقدهای غیر منصفانه نیز باید منصفانه تر شوند.
 
وی افزود:وجود انجمن های مختلف در حوزه فرهنگ نشان از رشد فرهنگی در حوزه های مختلف است ولی انجمن خبرنگاران به واسطه رسالتی که به دوش دارند منصفانه و باشجاعت نقد می کنند.
 
وی گفت:وقتی خبرنگاران جهت گیری سیاسی داشته باشند ره به جای نخواهند برد ولی هر حوزه ای یکسری مشکلاتی دارد که این دسته خبرنگاران بدون شک خودشان متضرر می شوند.
کاظمی جو گفت:بدون توجه به نگرش سیاسی خود در حوزه کاری ام تلاش می کنیم تا بهترین ها را برای تعالی فرهنگ به کار ببریم.
 
وی در ادامه گفت:هیچگاه در حوزه فرهنگ سیاسی کاری نکردم ام چرا که فرهنگ از سیاست متضرر خواهدشد.
 
رئیس ارشاد کهگیلویه گفت:بحران امروز اداره کل یک مشکل است یکی از سایت ها تیتر زده بود که کاظمی مورد اعتماد عدل هاشمی و محمد موحد است.
 
وی گفت:وقتی یکی از خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات سئول کردند که گزینه های برای مدیرکلی هستیدکه بنده گفتم بنده شرایط لازم را ندارم.
 
کاظمی گفت:کسی که بخواهد مدیرکل شود باید خواسته های همه سیاسیون و غیر سیاسون را پیاده کند که به دلیل آفت دانستن این موضوع از آن خودداری می کنم.
 
وی گفت: از زحمات نماینده محترم شهرستان کهگیلویه بزرگ به واسطه خدمات ایشان قدردانی می کنم که باید منصف باشیم و خدمات و زحمات را ببینیم.
 
کاظمی جو گفت:رویکرد این جلسه نشان دهنده حضور خیلی خوب چهره های شاخص خبرنگاری در این مراسم هستیم.
 
در ادامه احمدی یکی از خبرنگاران از شهرستان بهمئی با حضور در پشت تریبون گفت:بدون شک خبرنگاران افرادی نخبه هستند که رسالت اگاهی جامعه را به دوش می کشند.
 
وی در ادامه افزود:ان چیزی که می بینیم و لمس می کنیم را با دوربین خویش بگیریم و با قلم نافذخویش منتشر کنیم .
 
در ادامه نیز سعادتی یکی دیگر از خبرنگاران کهگیلویه با حضور در پشت تریبون گفت:پروژه های که از سوی شما بیان شده است ایا تا پایان دوره نمایندگی شما به پایان می رسد و در خصوص اخرین وضعیت اعتبارات بلاد شاپور لطفا توضیحات لازم را ارائه دهید.
 
کریمی خبرنگار دیگری از شهرستان بهمئی از تعطیلی پروژه گاز رسانی به روستاهای بهمئی و سراسیاب انتقاد کرد و خواستار ارائه اخرین وضعیت جاده جایزان به بهمئی را بیان نمایید.
 
در ادامه نیز موسوی از شهرستان چرام با حضور در پشت تریبون گفت:سه سال پیش گفتم هر قدمی برای شهرستان ها بردارید ما دو قدم برمی داریم.
 
وی گفت:انسان ها را می توان به دو چیز قسم داد یکی انسانیت و اعتقادات ان که انتظار داریم در این دو حوزه موفق باشیم.
 
موسوی گفت:نباید برای بلند کردن یکی دیگری را زمین زد و باید به دنبال کسانی باشیم که برای مردم در حال تلاش و خدمت رسانی هستند.
در ادامه گنجی در خصوص وضعیت قیر ابلاغی به ادارات خواستار ارائه توضیحات لازم در این حوزه شد.
وی افزود:در خصوص عدم آنتن دهی برخی روستاها به خصوص دشت مازه و سایر روستاها مشکلاتی داریم که انتظار داریم در این حوزه پاسخ لازم را دهید.
 
این خبرنگار گفت:نباید به طولیان و دشت مازه با نگاه سیاسی سیر کرد و انتظار داریم که این نگرش تغییر کند.
در ادامه سید فرزاد مسعودی از دهدشت گفت:سئوالات مطرح شد در حوزه نماینده فرماندار است که خیلی لازم نیست نماینده پاسخگو باشد.
 
وی افزود:در طرح شفاف سازی و قوانین مجلس چه رای داده مهم است نه قیر فلان روستا که واقعا لازم هم هست ولی وظیفه نماینده نیست.
 
این خبرنگار گفت:باید ببینیم نظر نماینده ما در خصوص برجام و رفتار مسئولان در خصوص مسائل مختلف ملی و مجلس باشد نه اینکه در حوزه های دولت باشد.
 
یکی دیگر از خبرنگاران گفت:قشر خبرنگاران همیشه دارای مشکلات زیادی هستند که نداشتن تجهیزات و امکانات و مکان مناسب از چالش های پیش روی خبرنگاران است.
وی افزود:تجهیز پلاتوی سالن ارشاد از وعده های جامانده شما است که انتظار داریم این مهم تحقق یابد.
 
 
در حال بروز رسانی..

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک