آخرین اخبار

10. تير 1395 - 19:33   |   کد مطلب: 5475
سخنان جالب مدیرکل امنیتی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
نام بردن از برجام به عنوان یکی از برگ های زرین هویت تاریخی ایران در شورای اداری کهگیلویه+ تصاویر
مدیرکل امنیتی و انتخابات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی تامل برانگیز گفت: دولت در بعد سیاست خارجی، داخلی دستاوردهای بزرگی داشت و برجام به تنهایی یکی از برگ‌های زرین هویت تاریخی این مرز و بوم در جهان امروز است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سیدکرامت کریمی در شورای اداری شهرستان کهکیلویه با بیان اینکه دولت یازدهم با کلید واژه تدبیر و امید در صحنه سیاسی کشور ظاهر شد، تصریح کرد: امید همراه با عقلانیت در جامعه در همه حال یک اصل است و یأس و ناامیدی معنا ندارد.

 

وی افزود: دولت در بعد سیاست خارجی، داخلی دستاوردهای بزرگی داشت و برجام به تنهایی یکی از برگ‌های زرین هویت تاریخی این مرز و بوم در جهان امروز است.

 

مدیرکل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برچیدن تحریم‌های 13 ساله و فعال شدن دیپلماسی در حوزه روابط چند گانه را از دیگر عملکرد مطلوب دولت تدبیر در بعد سیاست خارجه عنوان و تصریح کرد: امنیت و آرامش در دنیای امروز پیوند عجیبی با موفقیت و توسعه دارد.

پایگاه خبری کهگیلویه

کریمی افزود: این توسعه محصول انسجام هیأت حاکمه بوده که رئیس جمهور نماینده اجرایی این مسیر است.

 

وی به موفقیت‌های دولت در بعد سیاست داخلی اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات هفتم اسفند آن هم در کمال امنیت و سلامت و فعال شدن احزاب و گروه‌ها و نیز دیپلماسی درونی دستاورد بزرگی بوده است.

 

کریمی تک رقمی شدن تورم برای نخستین‌بار در طول تاریخ مملکت را از دستاوردهای این دولت برشمرد و گفت: میزان صادرات نفتی نیز به رشد قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با اشاره به دستاورد درونی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استاندار با تیم مدیریتی در سطح کلان آرامش به استان بخشیده و در بحث حاشیه ورود پیدا نکرده است.

 

کریمی خواستار دفاع اعضای شورای اداری از عملکرد دولت و تبیین خدمات به مردم شد و گفت: با حفظ سلسله مراتب در بعد مدیریت ضمن حفظ استقلال مدیریتی و تعامل باید فرماندار شهرستان را کمک کنید.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سفر هیأت دولت تصریح کرد: ایستگاه زلزله‌نگاری شهرستان کهگیلویه باید در کنار بقیه پروژه‌ها در این سفر در نظر گرفته شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک