آخرین اخبار

8. تير 1398 - 11:22   |   کد مطلب: 9018
چند ماهی است که وضعیت مدیریت در بسیاری از سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان کهگیلویه استحکام لازم را ناشته و تزلزل پست های مدیریتی در این شهرستان موجب شده تا هر روز منتظر تودیع و معارفه ای باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ چند ماهی است که وضعیت مدیریت در بسیاری از سازمان ها و ادارات دولتی شهرستان کهگیلویه استحکام لازم را ناشته و تزلزل پست های مدیریتی در این شهرستان موجب شده تا هر روز منتظر تودیع و معارفه ای باشیم.

 

برخی از این تودیع و معارفه ها و چه بسا بسیاری از آن ها جنبه سیاسی داشته و به گفته صاحبنظران به دلیل نزدیکی انتخابات مجلس تحرکات مختلف در سازمان ها و ادارات دولتی جنبه سیاسی به خود گرفته است. با این اوصاف اولین چیزی که به ذهن همه خطور می کند این است که امکان این موضوع وجود دارد که مدیران شهرستانی در سال های گذشته در نتایج انتخابات تاثیر بسزایی داشتند که زلزله های جابه جایی مدیران تمامی ندارد.

 

 

متاسفانه با وجود اینکه برخی از مدیران شهرستانی دراتخاذ بسیاری از تصمیمات باید از مدیرکل یا یکی از معاونان وی کسب تکلیف کند و کمبود اعتباراتی که همیشه گلایه مدیران شهرستان از مدیران کل استان بوده است، این گونه جابه جایی ها تاثر چندانی بر بهبود شرایط و حل معضلات شهرستان نخواهد داشت.

 

 

مجموعه شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه به خاطر ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت مردم یکی از سازمان هایی است که از اهمیت بسیارویژه ای برخوردار است و نیاز به توجه و دقت نظر بیشتری از سوی مدیران استان دارد.

 

شنیده ها حاکی از آن است که کوروش داوری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه نیز از قرار معلوم باید به جمع مدیران تودیع شده شهرستان بپیوندد. اما به گفته یک منبع آگاه در مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه، این نقل و انتقال به دلیل نپذیرفتن گزینه پیشنهادی تا کنون صورت نگرفته است.

 

بودن یا نبودن شخصی با سبقه سیاسی یا تفکری خاص، باید کمترین اهمیت و تاثیر را در انصابات داشته باشد و بیشتر از آن بهتر است که  سابقه مدیریت و توانایی های کنترل و سازماندهی یک مجموعه مد نظر قرار گیرد تا شاید با مدیریت بهتر و اعتباراتی که همیشه درصد ناچیزی از آن ها سهم شهرستان ها می شد بتوان برخی از مشکلات را حل و فصل کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک