آخرین اخبار

25. خرداد 1395 - 16:29   |   کد مطلب: 5398
فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار جمع آوری و انتقال اتباع بیگانه و متکدیان از سطح شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و با هزینه شهرداری شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشست کمیته ساماندهی متکدیان که در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود خواستار برگزاری این نشست به صورت ماهانه شد و افزود: هدف از تشکیل این نشست جمع آوری متکدیان در سطح شهر و ساماندهی آنان است.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بی‌تفاوتی مردم و سازمان‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی سبب شیوع این معضلات خواهد شدافزود:امور اجتماعی از مسائل مهم جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: متکدیان بومی و اتباع خارجی در سطح شهرستان باید با همکاری نهادهای مرتبط شناسایی و ساماندهی شوند.

 

پوزش با بیان اینکه متکدیان بومی باید شناسایی و در صورت امکان زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند افزود: نسبت به هر دو گروه متکدیان بومی و غیر بومی نمی‌توان بی‌تفاوت بود.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه متکدیان بومی که از حمایت کمیته امداد یا بهزیستی برخوردار هستند نیز با اهرم‌های بازدارنده از قبیل قطع مستمری و خارج شدن از چرخه حمایت از ادامه فعالیت در سطح شهر منع شوند افزود: اتباع بیگانه نیز با همکاری نیروی انتظامی و با هزینه شهرداری با خارج از شهرستان انتقال داده شوند.

 

وی تصریح کرد:عده‌ای از افراد به خاطر محرومیت از توان مالی،علمی یا سایر شاخصه‌های زندگی مطلوب به یکسری فعالیت‌هایی روی می‌آورند که می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک