آخرین اخبار

30. خرداد 1398 - 10:18   |   کد مطلب: 9012
این کلینیک به مساحت 1800 مترمربع در سه طبقه و با اعتبار اولیه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰هزار نفر در قسمت جنوبی تر استان کهگیلویه و‌بویر احمد قرار دارد. 
زیرساخت های درمانی این شهرستان شامل بیمارستان،اورژانس و دو کلینیک تخصصی است که همواره درحال خدمات رسانی به مردم کهگیلویه است.
با این وجود این زیر ساخت ها جوابگوی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرستان نبوده و‌صفوف انتظارپشت درب مطب پزشکان سند این ادعاست.علی رغم نقایص کمی زیرساخت های شهرستانی در زمینه درمان کیفیت این مراکز درمانی نیز امری است که نیاز به توجه وافر مسئولین شهرستانی دارد.

چند سالی است که شبکه بهداشت کهگیلویه جهت متمرکز کردن کلینیک های تخصصی اقدام به ساخت کلینیک تخصصی جامع در محل بیمارستان دهدشت کرده که در ابتدا پیشرفت نسبتا خوبی داشته اما در ادامه روند و حرکت لاکپشتی داشته است.

به گفته مسئول وقت شبکه بهداشت کهگیلویه: این کلینیک به مساحت 1800 مترمربع در سه طبقه و با اعتبار اولیه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در حال احداث است.

 
کلینیک‌های شماره 1 و 2 امام سجاد(ع)  به صورت موقت جهت ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان راه‌اندازی شده بودند تا جوابگوی نیازهای مردم باشند.
 
 احداث کلینیک تخصصی در طرح تحول سلامت پیش‌بینی شده  است و تا کنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بعد از آن تجهیز کردن آن به وسایل و‌امکانات مورد نیاز امری ضروری برای به سرانجام رساندن این پروژه درمانی است که امیدواریم مسئولین استان جهت به سرانجام رسیدن آن و رفاه حال مردم تلاش بیشتری به خرج دهند.
 
 به طور تقریبی روزانه ۹۰۰ بیمار در مراکز درمانی شهرستان کهگیلویه ویزیت می شوند که با ساخت کلنیک تخصصی جامع کیفیت رسیدگی و خدمات درمانی به بیماران به مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک