آخرین اخبار

5. خرداد 1398 - 19:06   |   کد مطلب: 8962
شهردار دهدشت در گفت و گو با کهگیلویه گفت: این اداره در زمینه زیباسازی شهر و مواردی از این دست از هر گونه نقد سازنده رسانه ها استقبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ در پی اخبار منتشر شده از این پایگاه خبری "اینجا بخوانید" در مورد ورودی های شهر دهدشت شهرداری دهدشت بر آن شد تا مشکل بوجود آمده را بررسی و حل کند.

در همین زمینه شهرداری دهدشت اقدام به پاکسازی برخی معابر شهر از جمله بلوار شهید چمران  و خیابان کمربندی و چند خیابان دیگر کرده که تا حدودی می تواند در زیباسازی چهره شهر اثر مثبتی داشته باشد.

شهردار دهدشت در گفت و گو با کهگیلویه گفت: این اداره در زمینه زیباسازی شهر و مواردی از این دست از هر گونه نقد سازنده رسانه ها استقبال می کند.
 
 
 
شهرداری دهدشت نیز هفته گذشته وعده داده بود که پیمانکاری جهت آسفالت برخی از معابر مشخص خواهد شد که با مشخص شدن و مستقر شدن این پیمانکار شاهد برطرف شدن مشکل چاله چوله های شهر خواهیم بود.
 
 
نقدپذیری مجموعه شهرداری و ترتیب اثر دادن به برخی از پیشنهادهای رسانه ها برکسی پوشیده نیست اما نکته مهم اینجاست که برخی از مشکلات و معضلات به حدی میرسند که نشان از توجه ضعیف در شناخت و بررسی مشکلات دارد و عدم نظارت موجب فرسایشی  شدن مشمکلات و همچنین متضرر شدن شهروندان خواهد شد.
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک