آخرین اخبار

13. خرداد 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 5361
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای تاجگردون برای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه با تمام توان حمایت می‌کنیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایندگان استان کاملاً متحد و هماهنگ برای پیگیری مطالبات مردم حرکت می‌کنند و اگر سایت‌ها و فضای مجازی بگذارند ما هیچ مشکلی با هم نداریم.

 

هاشمی پور ادامه داد: در دو ماه گذشته با نمایندگان مجلس که ۷۵ درصد آنها جدید هستند آشنا شدیم و تا کنون مشخص شده که هر کدام از نمایندگان در چه کمیسیونی باشند برای کشور و استان مفیدتر هستند.

 

وی اضافه کرد: از آقای تاجگردون برای ریاست کمیسیون برنامه و بودجه با تمام توان حمایت می کنیم ضمن آنکه خود بنده نیز قصد دارم در کمیسیون انرژی که تجارب و تخصصی در آن دارم قرار گیرم. کمیسیون دوم مد نظرم نیز عمران است.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر استان ما هنوز در لیست استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته است باید از خود مردم و مسوولان همین استان دلیل آن را پیگیری کنیم.

 

هاشمی پور افزود: برای برون رفت از محرومیت باید از دانشگاه شروع کنیم و از آنجایی که تاکنون کارهای خرد و متوسط در این استان زیاد انجام شده و کار بزرگی انجام نداده ایم.

 

وی گفت:ما در ادوار گذشته از فرصتها،دلارهای آنچنانی،اعتبارات و بودجه ها استفاده نکرده ایم و نباید اجازه دهیم بیشتر از این ضرر کنیم و برای انجام کارهای بزرگ اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل به آن باید ازمحیطهای علمی شروع کنیم.

 

هاشمی پور با بیان اینکه مباحث قوم و قبیله ای، نژادی و جناح بازی استان را از پا درآروده است و باعث شده بخشی از نخبگان استان مورد بی مهری قرار بگیرند گفت:مسوولان باید کمک کنند در مسایل مربوط به خودمان غرق نشویم و در توسعه نیروی انسانی ما را یاری کنید برخی نخبگان استانی ماندنشان در استان بیشتر از این صلاح نیست و فراتر از استان هستند باید در مرکز از توانمندی‌هایشان استفاده شود.

 

وی یادآوری کرد: با تنگ نظری، بد اخلاقی و فرار از همدیگر نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم و تا خودمان از بن بست ذهنی خارج نشویم نمی توانیم استان را از بن بست خارج کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک