آخرین اخبار

3. دى 1395 - 0:37   |   کد مطلب: 7247
فرماندار کهگیلویه از اختصاص 90 میلیون تومان در سال جاری برای ساخت یادمان شهدای گمنام دهدشت خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نشست ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت وتعیین وضعیت هیات امنای آن باحضور سرهنگ امرالله درفشی فر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولان شهرستان، مدیرفنی بسیج سازندگی واعضای هیات امنا در دفتر فرماندارکهگیلویه برگزار شد.

 

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: شهدا در راه اسلام و حفاظت از تمامیت ارضی کشور جان خود را ازدست دادند و شهدای گمنام یادآوران رشادت ها وگمنامی دلاور مردان ۸سال دفاع مقدس به نسل های امروز وفردا است.

پایگاه خبری کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه ادامه داد:عملیات ساخت و تکمیل یادمان شهدای شهرستان کهگیلویه ازسال ۱۳۹۲تاکنون در شهرهای سوق و قلعه رئیسی توسط بسیج مردمی و شهرداری آغاز شده و در دردهدشت نیز جزء پروژه های عمرانی قرار گرفت.

 

پوزش با انتقاداز از بحث هایی که درفضای مجازی درخصوص وضعیت یادمان شهدا و زیرسوال بردن تلاش های بسیج سازندگی ومسئولان انجام می‌شود تصریح کرد:در سال ۱۳۹۲مبلغ ۵۰میلیون تومان ودرسال ۹۳مبلغ ۱۱۰میلیون تومان و در سال ۱۳۹۴نیزمبلغ ۵۶میلبون تومان به این طرح اختصاص یافت.

پایگاه خبری کهگیلویه
فرماندارکهگیلویه درادامه گفت:در سال۱۳۹۵وباتوجه به اهمیت موضوع مبلغ ۹۰۰میلیون ریال  دیگر اختصاص داده شده که درمجموع در طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت ۲۱۶میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی بابیان اینکه ایجادفضای معنوی ومذهبی در اطراف یادمان شهدا،ضمن  استقبال مردم بویژه جوانان موجب پیوند نسل های مختلف و آشنایی آنها با اهداف انقلاب اسلامی می شود.

 

پوزش گفت :نیازست که بسیج سازندگی با اولویت بندی، کارساماندهی این یادمان را آغاز کند تا در آینده نزدیک با تکمیل آن شاهد استفاده عاشقان و دلدادگان به شهدا در این مکان زیارتی باشیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک