آخرین اخبار

23. دى 1394 - 20:07   |   کد مطلب: 4501
پس از منتشر شدن خبر مجوز گرفتن دو تشکل در دانشگاه یاسوج با نام های جنبش عدالت خواه دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) تمام دانشجویان منتظر فعالیت ها و جبهه گیری های این دو تشکل در اتفاقات اخیر استانی و کشوری بودند اما با کمال تعجب از این دو تشکل و اعضای آن هیچ گونه خبری به بیرون از دانشگاه مخابره نشده است!!

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پس از منتشر شدن خبر مجوز گرفتن دو تشکل در دانشگاه یاسوج با نام های جنبش عدالت خواه دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) تمام دانشجویان منتظر فعالیت ها و جبهه گیری های این دو تشکل در اتفاقات اخیر استانی و کشوری بودند اما با کمال تعجب از این دو تشکل و اعضای آن هیچ گونه خبری به بیرون از دانشگاه مخابره نشده است!

خبرنگار دنانیوز برای پیگیری این موضوع به دانشگاه یاسوج رفته و از دانشجویان و مسئولین دانشگاه پیگیر چرایی این مساله شده است. اما با کمال تاسف متوجه شد که گفته ی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در تاریخ ۱۸آذر ماه امسال کمی تا حدودی کذب بوده است. چرایی این مساله را می توان از صدور مجوز فعالیت تشکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در دو هفته ی پیش و عدم صدور مجوز برای جنبش عدالت خواه دانشجویی تا به الان دانست.

پس از پیگیری از دفتر معاونت متوجه شدیم که به دلایلی جلسات شورای نظارت دانشگاه یاسوج به صورت نامنظم (بخوانید دلبخواهی) برگزار می گردد و به همین دلیل روند رسیدگی به مراحل جزئی مجوز گرفتن این تشکل ها با وقفه ای چندماهه در حال پیگیری است و دانشجویان خواستار فعالیت نیز به طبعه این رفتار هیئت نظارت در راهرو های معاونت سرگردانند و منتظر جلسه ی بعدی شورای نظارت!!

البته در میان اظهار نظرهای دانشجویان دانشگاه یاسوج برخی نیز بر این مدعا بودند که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در ترمی که گذشت بنا را بر سنگ اندازی در برنامه های تشکل های ارزشی دانشگاه گذاشته است و در این مسیر بعضا شیطنت هایی برای به محاق بردن این تشکل ها از فعالیت های سیاسی فرهنگی انجام می دهد که البته دنانیوز امیدوار است این نوع برداشت ها از روی شورجوانی این دانشجویان بوده است چرا که بر اساس رهنمون های رهبر معظم انقلاب تمامی دانشگاه ها موظف به دادن فضا به دانشجویان ارزشی و انقلابی برای فعالیت در دانشگاه ها هستند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک