آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 14:13   |   کد مطلب: 6570
نههمامام جمعه دهدشت بابیان اینکه مردم منطقه محروم دلی مهتاب که دارای 40 خانوار هستند از امکانات اولیه زندگی برخوردارنیستند اظهارداشت:زیبنده نیست پس از۳۷سال از عمرپربرکت انقلاب اسلامی هنوز چنین روستاهایی فاقد امکانات، وجودداشته باشند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت سفرکاروان سلامت هلال احمر کهگیلویه برای خدمت به مناطق محروم را کاری پسندیده عنوان و افزود: سایر مدیران شهرستانی باید به تبعیت از هلال احمر در انجام کارهای خداپسندانه گام های مثبتی بردارند.

 

امام جمعه دهدشت بابیان اینکه مردم منطقه محروم دلی مهتاب که دارای 40 خانوار هستند از امکانات اولیه زندگی برخوردارنیستند اظهارداشت:زیبنده نیست پس از۳۷سال از عمرپربرکت انقلاب اسلامی هنوز چنین روستاهایی فاقد امکانات، وجودداشته باشند.

 

وی افزود: مسئولان مردم این منطقه را دریابند وبرای انها فکر اساسی کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی کمبود آب اشامیدنی،راه ارتباطی ، فضای آموزشی مناسب و برق را عمده ترین مشکلات مردم این مناطق عنوان نمود و از ادارات شهرستان خواستند که محرومیت این مناطق را برطرف کنند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی خدمت به مناطق محروم را کاری پسندیده عنوان و افزود: سایر مدیران شهرستانی باید در انجام کارهای خداپسندانه گام های مثبتی بردارند.

وی گفت: خدمات رسانی در حوزه آموزش،بهداشت،برق آبرسانی با تجمیع روستاها تسهیل پیدا می‌کند.

پایگاه خبری کهگیلویه

امام جمعه دهدشت بیان کرد: در نظام اسلامی و انقلابی باید تلاش کرد یک خانوار محروم نباشد در حالی که این‌ها محرومند و در شرایط سخت زندگی می‌کنند.

 

حسینی ادامه داد دانش آموزان این روستاها به علت فراهم نبودن زمینه ادامه تحصیل ترک تحصل کردند.

پایگاه خبری کهگیلویه

امام جمعه دهدشت افزود: هزینه‌هایی برای تأمین سیم و تیرهای برق شده اما به علت اختلاف بین دستگاه‌های شرکت برق و منابع طبیعی برق‌رسانی اجرا نشده است.

 

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر با شکوه و گسترده در میدان مبارزه با استکبار وارد شدند گفت: باید از حضور گسترده همه مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار و خلق حماسه باشکوه تشکر کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک