آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 16:08   |   کد مطلب: 4018
فرماندار کهگیلویه یا اشاره به حضور اسماعیل دژه ورزشکار دهدشتی در تیم فوتسال ناشنوایان ایران که قهرمان جهان شدند تاکید کرد: در برنامه باشکوهی از این قهرمان ورزشکار استقبال خواهیم کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان در مسابقات جهانی را تبریک گفت و با اشاره به حضور اسماعیل دژه ورزشکار همشهری در این تیم تاکید کرد: در برنامه باشکوهی از این قهرمان ورزشکار استقبال خواهیم کرد.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه اسماعیل دژه مایه افتخار کشور و منطقه هست اظهار داشت: وجود چنین جوانان قهرمانی مایه افتخار و سربلندی جامعه است و خدمت به چنین استعدادهای جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است.

 

وی حضور مدیران شهرستان در مراسمات ملی و مذهبی و ورزشی را کم رنگ خواند و با اشاره به کسب عناوین قهرمانی توسط ورزشکاران شهرستان گفت: ورزشکارانی که برای شهرستان افتخار کسب می‌کنند باید مورد استقبال قرار گیرند.

 

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: مدیران اگر از لحاظ مالی توانایی کمک به ورزشکران را ندارند حداقل با حضور فیزیکی خود در مراسم استقبال، حمایت معنوی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه دارای استعدادهای درخشانی در حوزه‌ های مختلف است گفت: شکوفا سازی چنین استعدادها و ظرفیت‌هایی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان شهرستان است.

 

پوزش ، نقش رسانه‌ها و فعالان اجتماعی در حمایت از ورزشکاران مهم دانست و گفت:  برجسته کردن افتخارات ورزشکاران شهرستان از سوی رسانه‌ها ضرورت دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک