آخرین اخبار

11. شهريور 1395 - 2:30   |   کد مطلب: 5841
با حضور نماینده کهگیلویه در مجلس صورت گرفت:
افتتاح طرح توسعه شبکه برقرسانی حسین‌آباد دیشموک
رئیس اتفاقات برق دیشموک با بیان اینکه، سالهای طولانی مردم این محله از نبود برق رنج می بردند، تصریح کرد: با تلاش و همکاری رئیس اداره برق کهگیلویه، امروز این امر محقق شد.

به گزارش کهگیلویه، روز گذشته با حضورعدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، علی پوزش فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان طرح توسعه شبکه برقرسانی به محله حسین‌آباد دیشموک افتتاح شد.

 

جبار فاطمی کیا رئیس اتفاقات برق دیشموک در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، سالهای طولانی مردم این محله از نبود برق رنج می بردند، تصریح کرد: با تلاش و همکاری رئیس اداره برق کهگیلویه، امروز این امر محقق شد.

 

وی، با اشاره به اینکه، طول شبکه فشار متوسط احداثی120متر و طول شبکه فشار ضعیف احداثی1700متر بود، خاطرنشان کرد: با نصب یک دستگاه ترانس، نصب45چراغ روشنایی معابر،52اصله پایه بتنی این طرح انجام، تکمیل و به افتتاح رسید.

 

رئیس اتفاقات برق دیشموک با بیان اینکه، هزینه این طرح اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 920میلیون ریال شد، گفت: محل تامین اعتبار این طرح از سوی اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 

یکی از اهالی محله حسین اباد در گفتگو با خبرنگار هم با بیان اینکه سالهاست با مشکل نبود برق مواجع بودیم، اضافه کرد: با تلاش مسئولان به ویژه پیگیری‌های رئیس اتفاقات برق دیشموک امروز برق ما افتتاح شد.

 

صادقی ضمن تقدیر از مسئولان برق دیشموک گفت: از رئیس کوشا و مردمی اتفاقات برق دیشموک نهایت تشکر را داریم.

انتهای پیام:/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک