آخرین اخبار

16. دى 1394 - 12:46   |   کد مطلب: 4422
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه روزانه 700 بیمار در مراکز درمانی این شهرستان ویزیت می‌شوند افزود: طی یک ماه گذشته 21 هزار بیمار در مراکز درمانی شهرستان کهگیلویه بستری یا ویزیت شده‌اند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید غفار شفایی در نشست خبری با خبرنگاران از افتتاح مرکز تسهیلات زایمان بخش دیشموک خبر داد و افزود: این افتتاحیه روز پنج شنبه با حضور فرماندار کهگیلویه و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره بردای می رسد.

 

وی بیان کرد: مساحت این مرکز 225 متر مربع در دو طبقه با زیربنای 430 متر احداث شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عنوان کرد: اعتبار اختصاص داده شده اولیه به این مرکز 451 میلیون ریال بوده که نهایتا با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پایگاه خبری کهگیلویه

شفایی اضافه کرد: با توجه به سیاست های رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش جمعیت و اینکه بخش دیشموک بیشتر نرخ زایمان را دارد این مرکز را در این بخش راه اندازی کردیم.

 

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول سلامت خدمات درمانی با تعرفه دولتی انجام می‌شود افزود: کلینیک‌های تخصصی و بیمارستان دهدشت روزانه پذیرای 700 بیمار هستند.

 

به گفته شفایی طی یک ماه گذشته 21 هزار بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری یا ویزیت شده‌اند.

پایگاه خبری کهگیلویه

این مسئول راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در راستای ارتقاء کیفیت ویزیت و کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم را از دیگر عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان برشمرد و گفت: با وجود راه‌اندازی دو کلینیک تخصصی، اما این مراکز درمانی هنوز جوابگوی تعداد مراجعه‌کنندگان نیست.

پایگاه خبری کهگیلویه

شفایی از احداث کلینیک جدید در این شهر خبر داد و افزود: این کلینیک با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده شهرستان در مجلس شورای سالامی و مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شده و عملیات آن در حال اجرا است.

 

وی تغییر در فضای فیزیکی بخش‌هایی از بیمارستان و اورژانس را در دستور کار دانست و تصریح کرد: توسعه اورژانس و زایشگاه از جمله برنامه‌های سال جاری این مجموعه درمانی است.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک