آخرین اخبار

29. تير 1394 - 15:22   |   کد مطلب: 2561
عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا:
توافق هسته‌ای تنها فرصت موجود برای آمریکاست
«احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دیگر اعضای 1+5، صرف نظر از نوع اقدامی که آمریکا انجام می دهد، تحریم های خود علیه ایران را رها کنند ...».

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،یکی از اعضای ارشد کمیته روابط خارجی سنا، خوستار حمایت کنگره از توافق هسته ای با ایران شده و تایید این توافق در کنگره را تنها فرصت موجود برای آمریکا دانسته است.

 

 

هیل، پایگاه اطلاع رسانی کنگره، (Hill) در گزارشی زیر عنوان "فاینساین می گوید، توافق ایران تنها فرصت برای ماست" اظهارات این سناتور دموکرات و بانفوذ آمریکایی را انعکاس داده است.

 

 

این پایگاه خبری نوشت: داین فاینستاین، سناتور دموکرات و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا، روز یکشنبه گفت توافق تاریخی با ایران، بهترین شانس برای جلوگیری صلح آمیز از دستیابی تهران به سلاح های هسته ای است.

 

 

براساس این گزارش، خانم فاینستاین ضمن تاکید بر لزوم حمایت کنگره از توافق هسته ای ایران و 1+5 می افزاید: این توافق هسته ای، تنها فرصت موجود برای ماست.

 

 

وی در ادامه و با اشاره به متحدان آمریکا که در حصول این توافق نقش داشته اند (اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و ...) اظهار داشت: احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این کشورها، صرف نظر از نوع اقدامی که ما انجام بدهیم، تحریم های خود علیه ایران را رها کنند.

جهان نیوز

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک