آخرین اخبار

15. تير 1395 - 14:27   |   کد مطلب: 5492
در پایان رقابت های فوتسال جام رمضان که با شرکت تیم های ادارات در بخش های دیشموک و چاروسا برگزار شده بود تیم های مرکز بهداشت و درمان دیشموک و پرسپولیس قلعه رئیسی قهرمان به عنوان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،،در پایان رقابت های فوتسال جام رمضان که با شرکت تیم های ادارات در بخش های دیشموک و چاروسا برگزار شده بود تیم های قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه بیان کرد: در دیدار نهایی این رقابت ها در دیشموک تیم مرکز بهداشت و درمان و کمیته امداد به مصاف همدیگر رفتند که در پایان تیم مرکز بهداشت و درمان با غلبه بر حریف به مقام قهرمانی دست یافت.

 

سید مسعود تقوی نژاد افزود: تیم کمیته امداد این بخش نیز با کسب ۱۲ امتیاز مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

 

وی با اشاره به برگزاری فوتسال جام رمضان در بخش چاروسا تصریح کرد:این مسابقات با شرکت 12 تیم و در سه گروه چهار تیمی برگزار شده و تیم های پرسپولیس و رودخانه به مرحله فینال راه یافته بودند.

 

تقوی نژاد افزود: در پایان این رقابت ها تیم پرسپولیس قلعه رئیسی با نتیجه 3 بر 1 موفق به کسب عنوان قهرمانی این جام شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه بیان کرد:مسابقات جام رمضان با همکاری هیئت ورزشهای همگانی شهرستان و نمایندگی‌های ورزش و جوانان بخش دیشموک و چاروسا برگزار شده بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک