آخرین اخبار

27. شهريور 1394 - 23:03   |   کد مطلب: 3361
مدیر عامل باشگاه استقلال دیشموک گفت:خواهش مي‌كنم مسئولان استاني ورزش اين منطقه به‌ويژه فوتبال را دريابند و هر از چندگاهي براي خوشحالي جوانان، گوشه‌چشمي به این منطقه محروم و ورزش‌دوست داشته باشند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال استقلال دیشموک که امسال به عنوان نماینده دیشموک در مسابقات لیگ استان حضور دارد در گفتگو با این پایگاه خبری، درددل‌های فراوان دارد که متن مصاحبه آن با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به شرح ذیل به نمایش مخاطبان گذاشته می‌شود.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: لطفاً خود را براي آشنایی بیشتر مخاطبان معرفی بفرمائید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: نعمت‌الله رحيمي‌زاده فوق ليسانس مهندسي كشاورزي با 10 سال سابقه كار در دفتر بيمه و همزمان 5 سال در سمت ناظر فني در كميته امداد امام خميني(ره)  ديشموك خدمت كردم.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویههدف از اينكه وارد عرصه ورزش فوتبال شده ايد، چيست؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: اولاً علاقه وافر به ورزش فوتبال در ثاني تلاش براي رفع بيكاري و سرگرمي جوانان خوب اين منطقه،  ايجاد شور و نشاط دربين مردم شهر و خدمت به منطقه محروم ديشموك، در كل هدف من كار فرهنگي، ورزشي است و به همين خاطر اين مسئوليت سنگين را برعهده گرفتم، علاوه بر اين، من اعتقاد دارم در كنار فعاليت اجتماعي بايد ورزش را دنبال كرد، ناگفته نماند نبود مراكز رفاهي فرهنگي در سطح منطقه كاملاً محرض  است كه انتظار دارم مسئولين بيشتر توجه كنند، علتي كه باعث شده 42درصد باشگاه را خريداري كنم اين بود كه خودم مي‌خواستم به طور تمام وقت در اختيار باشگاه باشم، مشكلات بچه ها را درك كنم و در حد توان معضلات ورزشی جوانان را برطرف نمایم.

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه:  لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را چگونه پيش بيني مي‌كنيد؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: به طوركلي، لیگ امسال استان، به دلیل شرایط تیم‌های حاضر در آن به مراتب  نسبت به سال‌هاي قبل بالاتر است، تيم‌هاي ديگر به ويژه المپیک لنده سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام داده، اتحاد قلعه‌رئيسي هم از رقباي خوب ما در ليگ امسال است.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: چه مشكلاتي براي پيشرفت بر سر راه شما وجود دارد؟
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: فوتبال ديشموك همیشه از کمبود امکانات رنج برده مي‌برد، شهر ديشموك یک زمین فوتبال بیشتر ندارد در حالی که بيش از 14  تیم در این شهر فعال هستند، ما يه ندرت از این زمین استفاده مي‌کنیم و برای تمرینات گاهي اوقات مجبوريم به زمين خاكي كه در 5كيلومتري شهر فاصله دارد،  عزيمت كنيم.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: در حال حاضر، به چه حمایت‌هایی نیاز دارید؟
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک:  ما الآن در كنار نياز مادي، نياز به همدلي مسئولان داريم، حضور مسئولین در کنار زمین بازی و بودن آنها در کنار تیم، حداقل کاری است که می‌تواند انجام شود، متأسفانه ما از همین‌ها نیز هم  محرومیم، حتی شوراي محترم  که در محافل مختلف، فوتبالی بودن خود را ابراز مي كنند، پیگیر نتایج و وضعيت تیم فوتبال شهر خود نیستد.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویهآيا باشگاه استقلال در رده‌هاي پايه هم فعاليت دارد؟
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: بله، تيم مدرسه فوتبال زير نظز مربيان  زحمتكش و مجرب آقايان طاوسيان و بستاني در حال فعاليت هست كه پشنتوانه خوبي براي منطقه مي‌باشد.

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه:چرا وچه چيزي باعث شد فردي موفق در زمينه فعاليت‌هاي اقتصادي، اجتماعي  به سمت سرمايه‌گذاري در ورزش كشيده شود؟ چرا در جاهاي ديگرسرمايه گذاري نكرديد؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: فقط خدمت به مردم منطقه و ايجاد شور نشاط براي جوانان بيكار همچنين تلاش براي رشد و استعداد يابي نيروي انساني درشهر ديشموك وارد اين عرصه شدم، اميدورام در اين راستا موفق باشم.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: شما در حال حاضر،مسئوليت سنگيني را بر عهده گرفتيد و ورزش پر هزینه فوتبال را تحت پوشش قراردادید ، در حالی كه بسیاری از سرمایه داران این شهر، حاضر نیستند تیم‌های کم هزینه‌تر را حمایت کنند؛ آیا با وجود اینکه شما بخشی از بار مسئولیت مدیران این شهرستان را به دوش می کشید، حداقل حمایت و قدرشناسی از شما صورت می‌گیرد؟

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: امروزه، ورزش یک علم است و جونان هر منطقه عنصر اساسي در هر جامعه هستند كه خوب و بد  آنها تاثيرات فراوان در هر منطقه دارد به همين دليل با ورود به آن، نیازمند داشتن اطلاعات کافی است، مسئولین ما مثل كساني هستند که به علم ورزش آشنایی ندارند ولی با این وجود از مشاورین متخصص در این زمینه نیز استفاده نمی‌کنند، آنها باید به دنبال مشورت و عمل کردن باشند وگرنه این مسائل بارها گفته شده است.

برای رسیدن به این مسئله، باید اهمیت ورزش درک شود و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه صورت گیرد، ورزش نیازمند حمایت جمعی است، بعنوان مثال درشهرهاي ديگر استان  قبل از برگزاری بازی‌ها، اطلاع رسانی همه جانبه‌ای در سطح شهر انجام می شود، درحالی که در شهر ما، خبری از این حمایت‌ها نیستد.

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: بازیکنان تیم از نظر فنی در چه سطحی هستند؟ آیا می‌توان به ظهور پدیده‌ای در فوتبال استقلال ديشموك امید داشت؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: بازيكنان تيم با توجه به اينكه از مناطق مختلف بخش ديشموك و چند بازيكن از خوزستان عضو تيم مي‌باشند، درآمد زندگي آنها از كارگري است، متاسفانه نمي‌توان هميشه آنها را در اختيارداشته باشيم. علت اساسي و بارز اين مسئله مشكلات مالي در باشگاه است و همانطور كه تيم پرسپوليس ديشموك توانست در فصل گذشته با دست خالي قهرمان ليگ شهرستان شود در حال حاضر ما هم اميدواريم فقط با تكيه بر توانايي، تلاش و اراده جوانان همين منطقه، در ليگ امسال موفق بشيم، با اين توصيف آينده خوبي را براي بازيكنان اين باشگاه و ديگر فوتبال‌دوستان منطقه پيش بيني مي‌كنم، در صورتي كه مسئولين شهر ديشموك اعم از شوراء، شهردار و بخشدار محترم مشكلات مالي باشگاه استقلال و همچنين پرسپوليس ديشموك ديگر نماينده شهر در مسابقات ليگ استاني را برطرف نمايند، تیم ما به اذعان مسئولین فوتبال استان، در سطحی فراتر از كهگيلويه و بويراخمد بازی می‌کند، اگر حمایت‌های هيئت فوتبال ديشموك از این تیم ادامه داشته باشد که ما را دلگرم کنند، حقانیت فوتبال ديشموك را در استان و حتی کشور به اثبات می‌رسانیم، بارها گفته‌ام فوتبال ديشموك این پتانسیل را دارد که حداقل در لیگ دسته یک کشور، تیم داشته باشد ولی امان از بی مهری مسئولان......!

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: اگر در مسابقات اين فصل موفق نشديد، به كار خود در ورزش ادامه خواهيد داد ؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: بله، اتفاقاً دنبال پروسه 5 ساله هستيم به كمك دوستان در باشگاه و رئيس هيئت فوتبال شهر ديشموك كه انصافاً براي منطقه زحمات زيادي را متحمل مي‌شوند، هدفمان رسيدن به مسابقات زيرگروه كشوري است كه انشالله به همت مسئولين شهر و توانايي جوانان اين منطقه محقق خواهد شد.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویهصحبت شما با مسئولين شهر ديشموك چيست؟

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: مسئولين شهر بايد بدانند  همين جوانان هستند كه سرنوشت منطقه را تعيين خواهند كرد،پس انتظار دارم اگر خواهان پيشرفت فوتبال منطقه هستند به ما اهميت دهند و اگر از لحاظ مالي توانايي ندارند، حداقل براي افزايش روحيه تيم و همچنين ديگر نماينده شهر در ليگ استان يعني پرسپوليس ديشموك، در كنار تيم باشند.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویهخطاب به مسئولين استاني چه صحبتي داريد؟

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: نارضايتي كامل دارم از آنها  با وجود اينكه باشگاه كاملاً خصوصي و هزينه خرج و مخارج، اياب و ذهاب بازيكنان و ورودي باشگاه  از جيب خود همكاران در باشگاه جمع‌آوري شده با اين توصيف كه مسئولين استاني از محروميت منطقه خبر دارند، اما متاسفانه هيچ مساعدتي تا الان نشده، خواهش مي‌كنم مسئولان استاني ورزش اين منطقه به‌ويژه فوتبال را دريابند و هر از چند گاهي براي خوشحالي جوانان، گوشه‌چشمي به محروميت شهر داشته باشند.

 

پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویهصحبت آخر شما چه است؟
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال دیشموک: در پایان از زحمات هیئت فوتبال شهرستان که با تیم همکاری خوبی داشته اند، تشکر می‌کنم،  الحق والانصاف محسن طاوسیان رئیس هیئت فوتبال در تمام مراحل همراه ما بوده است؛ حتی در هفته‌های گذشته كه تيم درحال آماده‌سازي بوده در تمام  جوانب مساعدت نمودند و همچنين  تیم را درمسابقات خارج از خانه همراهی می‌کند که باعث افزایش روحیه تیم شود.

در ضمن از همه پیشکسوتان فوتبال این شهر که سختی کار را درک می‌کنند و در تمام این مسیر ما را راهنمایی و حمایت کرده اند، قدرانی می نمايم.

بار دیگر می‌گویم ديشموك پتانسیل بسیار خوبی در فوتبال دارد که به دلیل فراهم نبودن امکانات سخت افزاری، این استعدادها شکوفا نمی شوند.

در پایان از اصحاب رسانه به‌ویژه پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه که الحمدالله در ديشموك در همه عرصه‌ها و تمام مناسبت‌ها به خوبی در حال اطلاع‌رسانی به عموم می‌باشد، تقدیر و تشکر فراوان را داریم.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک