آخرین اخبار

30. خرداد 1395 - 16:42   |   کد مطلب: 5419
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات اختصاص یافته برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهرها اشاره کرد و گفت: بیشتر تاکسی‌های شهر دهدشت فرسوده هستند که اختصاص این تسهیلات فرصت مناسبی برای نوسازی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرهای استان گفت:12 نقطه حادثه خیز در شهر دهدشت شناسایی شد که این نقاط جدای از نقاطی است که توسط راهنمایی و رانندگی مشخص شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع نقاط حادثه‌خیز در تمام مناطق استان تأکید کرد و گفت: نقاط حادثه‌خیز هر شهر به صورت کتبی به فرمانداری‌ و شهرداری‌ها اعلام شود تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات این نقاط انجام شود.

 

وی به تسهیلات اختصاص یافته برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهرها اشاره کرد و گفت: بیشتر تاکسی‌های شهر دهدشت فرسوده هستند که اختصاص این تسهیلات فرصت مناسبی برای نوسازی است.

 

نیک‌اقبالی اضافه کرد: مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای نوسازی تاکسی‌ها و ۵ میلیون تومان دیگر برای اسقاط خودروها به رانندگان اعطا می‌شود که فرمانداران و شهرداران از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل خصوصاً تاکسی استفاده کنند.

 

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها شهر دهدشت در پرداخت تسهیلات نوسازی گفت: بانک‌ها در خصوص ضمانت نامه‌ها سخت‌گیری‌هایی انجام می‌دهند که برای رفع این مشکل جلسه‌ای با حضور بانک‌ها و مسؤولان این شهرستان تشکیل شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌ شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک، سوق و لنده با همکاری شهرداری دهدشت، فرمانداری کهگیلویه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان از مکان کنونی جابه‌جا و به مکان جدیدی منتقل شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک