آخرین اخبار

19. شهريور 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 3295
معاون پرورشی آموزش و پرورش دیشموک:
کیفیت آب شرب دانش‌آموزان دیشموکی مناسب نیست
معاون پرورشی آموزش و پرورش دیشموک: اداره آبفای باید در آب شرب شهر دقت لازم و کافی را داشته باشد و راهکارهایی را برای تامین آب شرب دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهكيلويه، جابر ردکا صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهادی است که همه ادارات و نهادها به آن نیازمندند و تمام اداره‌ها باید با این اداره تعامل داشته باشند‌.

وی در ادامه گفت: موثرترین و کامل‌ترین نهاد تربیتی مدرسه و آموزش و پرورش است و کارآمدترین مولفه آن معلم است و معلم است که تلاش می‌کند تا تربیتی صحیح و جامع را برای شکوفا شدن یک دانش‌آموز به‌کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کیفیت آب شرب در شهر دیشموک مناسب نیست اداره آبفای شهری باید در آب شرب شهر دیشموک دقت لازم و کافی را داشته باشد و راهکارهایی را برای تامین آب شرب دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار دهد.

ردکا افزود: در تابستان امسال برای اوقات فراغت دانش‌آموزان منطقه دیشموک در دو منطقه اسفندان و درغک 2 مدرسه کلاس‌های اوقات فراغت برگزار شد که این کلاس‌ها با تدریس احکام، نماز، قرآن، کامپیوتر و ورزش همگام بود.

وی تصریح کرد: برای بالا بردن اطلاعت مذهبی دانش‌آموزان در 15 مهر مدرسه قرآنی در دیشموک با مربیان با تجربه افتتاح خواهد شد.

وی متذکر شد: از دیگر برنامه‌های اداره آموزش و پرورش در راستای بهتر برگزاری پروژه مهر، برگزاری جلسه همایش مدیران و اقداماتی در خصوص بهبود کیفیت آب شرب در مدارس از طریق آبفای شهری و شبکه بهداشت است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: امسال در تمام مدارس شهر دیشموک توزیع لباس‌های متحدالشکل را خواهیم داشت که در جلوگیری از تبعیض بین دانش‌آموزان تاثیرات زیادی خواهد داشت.

وی متذکر شد: تمام ادارات و نهادها باید برای تبلیغات در زمینه جشن عاطفه‌ها تمهیدات لازم را به‌کار گیرند تا دانش‌آموزانی که قدرت خرید لباس، کیف و کفش را ندارند همگام با بقیه دانش‌آموزان سر کلاس درس حاضر شوند.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک