آخرین اخبار

12. فروردين 1395 - 18:18   |   کد مطلب: 5100
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا:
12 فروردین نماد تحقق اراده و عزم ملی است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا گفت: 12 فروردین نماد تحقق اراده و عزم ملی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،سید مهدی افراز صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه‌های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا با بیان اینکه 12 فروردین، روز به بار نشستن شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، گفت: در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی افزود: دوازدهم فروردین تنها یک روز نیست، بلکه نماد برآورده شدن یک قرن آرزوی ملت آزاده است که علماء و آزادمردان تاریخ آن را جستجو می‌کردند و مردم مسلمان ایران در این روز به آن رسیدند.

افراز با بیان اینکه 12 فروردین نماد تحقق اراده و عزم ملی است، خاطر نشان کرد: یوم‌الله 12 فروردین نماد تحقق اراده و عزم ملی و همدلی و اتحاد عمومی ایرانیان در برپایی حکومت اسلامی و نقطه عطفی در رشد و پیشرفت و تعالی مردم و کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چاروسا تصریح کرد: این روز مهم و تاریخ‌ساز به عنوان روز تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ملت قهرمان و شجاع ایران اسلامی و تجلی اراده ملی و خواست جمعی و عمومی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشور خود و کوتاه کردن دست اجانب داخلی و خارجی نظام سلطه و طاغوت در تاریخ کهن ایران زمین شناخته شده است.

وی بیان کرد: این روز حقیقتاً یوم‌الله و روزی است که بایستی در آن پیوسته از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تجلیل شود.چ

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک