آخرین اخبار

6. شهريور 1394 - 16:49   |   کد مطلب: 3114
امام جمعه ديشموك گفت: بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، یکی از راه‌های نفوذ دشمنان به ویژه آمریکا و همپیمانانش در کشور ایران است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید هدایت‌محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سياسی جمعه اظهار کرد: قرآن می‌فرماید"سوء ظن" عاملی است که روابط را تیره و تار می‌کند، زندگی خیلی‌ها را به درب بسته می‌برد و در آن گره کور ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: خداوند هرکس را بخواهد عزت می‌دهد، تقوا مهم‌ترین عامل بزرگی و عزت هر انسانی است.

 

امام جمعه دیشموک گفت: پیامبر(ص) می‌فرماید: (هرکس می‌خواهد عزیر باشد و پیش مردم از احترام بالایی برخوردار باشد، از خدا بترسد زیرا که فقط در سایه تقوا خواهد بود که انسان نزد خدا و بشر عزیز و محبوب می‌شود.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با هیئت دولت به مناسبت هفته دولت، در بخش اول، از دولتمردان تقدیر و تشکر کرد و در بخش دیگر هشدارها و تذکراتی را دادند.

 

وی افزود: دو سال از عمر دولت گذشته است، خدمات زیادی ارائه شد، زحمات بسیار فراوانی هم کشیدند از جمله کاهش تورم، آرامش و ثبات نسبی اقتصادی، بحث پایان دادن به مسئله هسته‌ای که البته هنوز ادامه دارد.

 

وی، طرح تحول نظام سلامت را یکی از فعالیت‌های بسیار بزرگ این دولت عنوان کرد و گفت: در این دولت الحق و الانصاف در عرصه پزشکی خدمات خوبی به مردم عزير کشور ارائه شد.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: رهبری دیده‌بان تیزبین کشور و نظام و دنیای اسلام در ادامه صحبت‌هایشان با هیئت دولت،با بیان اینکه، بی‌توجهی مسئولان به آمریکا و غرب خطری بزرگ است که ما را تهدید می‌کند، تصریح کرد: ذوق‌زده‌گی عده‌ای در کشور به این دلیل که آنها اعتقاد دارند که دشمنی آمریکا با ایران کم شده است، اشتباه است.

 

امام جمعه دیشموک بیان کرد: عده‌ای هم عقیده‌یشان بر این است که قعر با آمریکا ابدی نیست و حتی در برخی از مواقع قصد حذف شعار "مرگ بر آمریکا" را دارند.

 

وی بیان کرد: کسانی هم فکر می‌کنند ریشه تمام مشکلات کشور ما، دشمنی با آمریکا و استکبارستیزی است.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک اضافه کرد: برخی‌ها می‌گویند همه بدبختی‌های کشور ما از دشمنی با آمریکا می‌باشد که چنین نیست و دشنمی آمریکا با ما نه فقط تمام نشده است بلکه در هر لحظه‌ای کوچک‌ترین فرصتی بدست بیاورد، برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ‌ایران، کوتاهی نخواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمود، مهم‌ترین مسئله‌ای که در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است، حفظ وحدت و اتحاد، پرهیز از حاشیه‌سازی خواهد بود، زیرا بدیهی است که دشمن به دنبال اختلاف بین مردم و مسئولان با طیف و گروهای مختلف است.

 

امام جمعه دیشموک خاطر نشان کرد: در کل دشمن به دنبال دوقطبی‌سازی و اختلاف‌افکنی در جامعه ما است.

 

وی گفت: نفوذ در کشور یکی دیگر از مقوله‌های خواهد بود که دشمن در این امر برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی و کوتاه مدت زیادی دارد و باید دقت لازم را داشته باشیم.

 

وی گفت، بازگشایی سفارت انگلیس در ایران، یکی از راه‌های نفوذ دشمنان به ویژه آمریکا و همپیمانانش در کشور ایران است.

 

وی اضافه کرد: انگلستانی که با آن همه ضربات سنگینی  به کشور ما وارد کرده بود، بدون پرداخت غرامت و حتی عذرخواهی، توانست سفارت کشور خود را در ایران،استقرار کند.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک گفت: بحث بعدی که رهبری در دیدار با هیئت دولت توصیه کردند، مسئله فرهنگی بود، اینکه دولت تمام نیازها را باید ببینید و به کار بگیرد، گشایش اقتصادی و توجه ویژه به فرهنگ، دو مقوله مهم که دولت باید برای آنها برنامه‌ریزی‌های دقیقی به کار بگیرد.

 

وی با بیان اینکه فقرزدایی و سروسامان دادن به وضع معیشتی مردم باید توسط دولت مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: ارتقاء فرهنگ، تقویت دین و ایمان مردم، جامعه را فعال و با نشاط می‌کند که دولت باید برای برنامه‌های دینی و ایمانی مردم هم فعالیت‌های خاصی را طراحی و اجرایی کند.

 

وی، 8 شهریور شهادت شهیدان باهنر و رجایی را گرامی‌داشت و گفت: شهادت این دو مرد بزرگ، نمونه بازر مبارزه با تروریسم است.

 

وی تشریح کرد:امروزه دنیای غرب به‌ویژه آمریکا بزرگترین تروریسم و تربیت‌کننده تروریست می‌باشند و این را با حمایت از اسرائیل، داعش و جنایت‌های گوناگون در جهان نشان دادند.

 

خطیب نماز جمعه دیشموک با اشاره به خدمات دولت به منطقه دیشموک، گفت: مسئولانی قول‌های دادند و به آنها عمل کردند ولی بعضی از قول‌ها هنوز اجرایی نشد که امید می‌رود هر چه زودتر مشکلات این دیار که مهم‌ترین آن، گازرسانی به دشیموک است، تحقق شود.

 

وی با اشاره با اینکه، در دیشموک مردم از حداقل امکانات اولیه زندگی محروم هستند، گفت: در 26 شهریور امسال شاهدکلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک خواهیم بود که تا حدودی از مشکلات بزرگ این مطقه حل خواهد شد.

 

محمودی‌صل، کلنگ‌زنی و آغاز گازرسانی به دیشموک در 26 شهریور امسال را گامی بلند در پیشرفت این منطقه دانست و خاطر نشان کرد: مسئولان با گازرسانی به دیشموک، خدمت بزرگ دیگری را به مردم خواهند داشت که با کار، یکی دیگر از خدمات سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم، نشان مي‌دهند.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک