آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 16:34   |   کد مطلب: 4915
رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار هستند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی‌اصغر تارم رئیس راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در حومه غربی دهدشت از راه آسفالته برخوردار هستند.

 

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه با بیان این‌که روستای بالای 20 خانوار فاقد جاده آسفالت در بخش مرکزی این شهرستان وجود ندارد افزود: جاده ارتباطی برج بهمنی و تعدادی از روستاهای زیر 20 خانوار این بخش نیز در حال آسفالت است.

 

تارم تصریح کرد: پروژه آسفالت و بهسازی جاده روستاهای بلربیشه، پایپر، چهاب، کوشک، فیلگاه و بویری به طول 20 کیلومتر و با اعتبار 30 میلیارد ریال در حال انجام است.

 

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 45 درصد دانست و گفت: در صورت تأمین اعتبار حداکثر تا تیرماه سال 95 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

تارم با بیان این‌که شاخص آسفالت روستایی در شهرستان 40 درصد است تصریح کرد: با اتمام عملیات آسفالت جاده این روستاها شاخص آسفالت روستایی به 41 درصد ارتقا می‌یابد.

 

این مسئول تصریح کرد: در سال جاری 10 کیلومتر جاده روستایی در بخش چاروسا شامل روستاهای قلعه‌بنی، دره‌خواجه، چم‌لپو، الگن و المور آسفالت شده است.

 

تارم افزود: 10 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت این جاده‌ها هزینه شد.

 

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه با اشاره به عملیات بهسازی جاده قلعه‌رئیسی تصریح کرد: سه کیلومتر از این مسیر با پیشرفت 55 درصدی در حال کار است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک