آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 19:04   |   کد مطلب: 3004
امام جمعه ديشموك گفت:سیره زندگی این بانوی بزرگوار می تواند الگوی ماندگار، مکتبی عاشقانه از درس محبت، عفاف، متانت و وقار برای دختران مسلمان باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عصر امروز بمناسبت ميلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، جشن گراميداشتي به همين مناسبت و با حضور امام جمعه ديشموك در مسجد صاحب الزمان(عج)برگزار گرديد.

 

حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ حضرت معصومه (س) از ايشان بعنوان بانويي نمونه ياد كرد و تمامي بانوان حاضر در جلسه را به تبعيت از رفتار آن حضرت دعوت کرد.

 

 وي حفظ حجاب و عفاف و امر بمعروف و نهي از منکر را از اهم وظايف بانوان دانسته و گفت حجاب، محدوديت نيست بلکه حفظ حرمت و کرامت انساني است و برداشت غرب از حجاب، برداشتي سطحي و غالباً مغرضانه و محدود مي‌باشد.

 

امام جمعه ديشموك تصريح كرد: ايام فرخنده تولد حضرت معصومه و همچنین روز ملی دختران و دهه کرامت برای کشور ما جای تکریم است از آنجاییکه سیره زندگی این بانوی بزرگوار می تواند الگوی ماندگار و مکتبی عاشقانه از درس محبت و عفاف و متانت و وقار برای دختران مسلمان باشد.

 

محمودي‌اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم که شیوه زندگی این بزرگوار همواره در تمامی شئونات زندگی سرمشق و الگو برای دختران ما قرار داده شود و به آن تاسی گردد زیرا حفظ حرمت، شان، منزلت و جایگاه دختر ایرانی همانا پیروی از اصول و مکتب پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت و اصحاب آن بزرگوار بوده است.

 

گفتني است، جشن‌های مردمی دهه کرامت 94 از 25 مردادماه  سال جاری (اول ذی‌القعده) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با نام «کریمه اهل بیت (ع)؛ الگوی دختر مسلمان در تبعیت از ولیّ زمان» در سطح منطقه آغاز می‌شود.

 

در پايان اين جشن از بانوان فعال برنامه‌هاي فرهنگي ديني تجليل بعمل آمده است و همچنين به قيد قرعه به چند دختر كه نام آنها معصومه بود جوايزي اهداء شد.

گزارش و عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک