آخرین اخبار

1. اسفند 1393 - 18:31   |   کد مطلب: 462
پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه گزارش می دهد:
قطع مكرر برق در دیشموک مردم را به ستوه آورد
قطع مرتب برق به خصوص در روزهای اخیر، طوری که در طول روز بیش از چند بار صورت می گیرد و به دنبال آن نبود اینترنت و تلفن در شهر دیشموک، موجبات ناراحتي و عصبانيت مردم را فراهم و آنها را به ستوه آورد.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، قطع مرتب برق ب به خصوص در روزهای اخیر، طوری که در طول روز بیش از چند بار صورت می گیرد و به دنبال آن نبود اینترنت و تلفن در شهر دیشموک، موجبات ناراحتي و عصبانيت مردم را فراهم و آنها را به ستوه آورد.

 

قطعی برق در دیشموک سبب شد در بسیاری از کارهای مردم اخلال به وجود آید که این امر سبب ناراحتی و گلایه مردم شد.

 

این در حالی است که هروقت یک بار مسئولان در رسانه ها اعلام می کنند که برای تقویت برق بخش دیشموک اقدام به نصب اتو ترانس گردیده شد و دیگر مشکلی به لحاظ نوسان برق نخواهیم داشت.

 

قطع برق آن هم به مدت بيش از چند بار در طول روز در مناطق مختلف شهر  و حتی روستاها باعث نگراني مردم شده و نوسانات ولتاژ برق موجبات تضعیف و یا سوختن وسائل و لوازم خانگي بخصوص يخچال ، فريزر و تلویزیون اهالي را فراهم آورده كه در اين رابطه عده زيادي با تلفن و با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه در دیشموک نگراني و ناراحتي خود را از قطع مكرر برق آن هم به مدت طولاني عنوان كردند.

 

مردم مصرانه تقاضا دارند مسئولين ذي ربط فكري براي جلوگيري از تكرار قطع برق كنند تا بيش از اين مردم بخصوص  کسانی که برای ارائه خدمات به مردم نیاز به برق دارند، دچار مشکل نشوند.

 

مردم این بخش با انتقاد از قطع برق اظهار داشتند: این مشکل در طول هر هفته چندین مرتبه اتفاق می‌افتد و سبب خراب شدن بسیاری از وسایل برقی منازل و اداری شده است.این مشکل در سطح بخش به یک مشکل اساسی تبدیل شده است و از مسئولان اداره برق شهرستان و استان خواستند تا نسبت به این امر کاری انجام دهند.

 

 

انتهای پیام:و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک