آخرین اخبار

5. بهمن 1393 - 15:05   |   کد مطلب: 166
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه کاهش قیمت نفت یکی دیگر از توطئه‌های دشمن در کنار انرژی هسته ای می باشد، افزود: علی‌رغم بسیاری از مشکلات، کشور ایران از لحاظ علمی، صنعتی و پزشکی با قدرت‌های بزرگ جهان برابری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید‌محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در نشست برگزاری جشن‌های دهه فجر، با اشاره به اینکه علی‌رغم همه تحریم‌ها، دولتمردان کشور را با درایت خاصی اداره می‌کنند، کاهش قیمت نفت را یکی دیگر از توطئه‌های دشمن در کنار انرژی هسته ای عنوان کرد و افزود: علی‌رغم بسیاری از مشکلات، کشور ایران از لحاظ علمی، صنعتی و پزشکی با قدرت‌های بزرگ جهان برابری می‌کند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، از انقلاب جمهوری اسلامی به عنوان یک انقلاب کم‌نظیر که نه تنها خاورمیانه بلکه تمام دنیا را به لرزه انداخت یاد کرد و گفت: وحدت و یکپارچگی ملت و نظام و توجه به فرامین ولایت فقیه راهگشای مشکلات کشور بوده است.

 

حسینی‌طلب در ادامه به اشاره به اینکه علی‌رغم همه تحریم‌ها دولتمردان کشور را با درایت خاصی اداره می‌کنند، کاهش قیمت نفت را یکی دیگر از توطئه‌های دشمن در کنار انرژی هسته عنوان و افزود: علی‌رغم بسیاری از مشکلات، کشور ایران از لحاظ علمی، صنعتی و پزشکی با قدرت‌های بزرگ جهان برابری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه حفظ و نگه‌داری از این انقلاب وظیفه همه افراد جامعه است، اظهار کرد: همه مسئولان به‌عنوان وارثان شهداء موظف به ادامه‌ دادن این رسالت بزرگ به نسل آینده هستند.

 

این مسئول با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه جوانان این مرز و بوم، خواستار تبیین و دستاوردهای بزرگ انقلاب نسبت به نسل آینده شد و گفت: همه ما موظف به تبیین عظمت‌های انقلاب، برای نسلی که انقلاب را ندیدند، هستیم.

 

انتهای پیام : و/ا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک