آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 19:01   |   کد مطلب: 3929
همزمان با دومین سال فعالیت پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس قالب جدید این پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی عصر امروز با حضور خبرنگاران و جمعی از فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس آبان 92  با حضور امین کمالوندی مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، معاون مطبوعاتی پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ادارات استان در یاسوج رونمایی و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با هدف اطلاع رسانی صحیح و منصفانه توسط جمعی از جوانان فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

تیم رسانه ای صبح زاگرس از ابتدای فعالیت خود در این پایگاه خبری تحلیلی تلاش کرده است اطلاع رسانی شفاف و صحیح را مدّ نظر قرار داده و در چارچوب قانون در راستای گردش آزاد اطلاعات در استان کهگیلویه و بویراحمد به وظیفه خود عمل نماید.

 

صبح زاگرس آمد تا رسانه ی همه مردم کهگیلویه و بویراحمد باشد و ضمن پوشش و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نسبت به بازتاب محرومیت ها و مطالبات به جا مانده مردم استان در بخش های مختلف و پاسخگویی مسئولان اقدام نماید.

 

این رسانه حرکت در مسیر عزت مندی ایران اسلامی و حفظ و حراست از آرمان های شهیدان، امام راحل و مقام معظم رهبری را وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد بود.

 

جوانان فعال در صبح زاگرس با بررسی و آسیب شناسی برخی از ضعف ها ومشکلات رسانه های استان به جای غلطیدن در اخبار حاشیه ای و تبدیل شدن به بلندگوی برخی صاحبان ثروت و قدرت، رسانه ای مستقل بوده که اهداف آن کمک به گردش آزاد اطلاع رسانی و رساندن آخرین اخبار و تحلیل های صحیح و سریع  به مردم شریف استان است.

 

اینک و پس از دوسال فعالیت بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی، دست اندرکاران این رسانه به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای مخاطبان گرامی و همینطور کیفیت بخشی به محتوای اخبار و توجه به جنبه های بصری و زیبایی شناختی اقدام به طراحی قالب جدید صبح زاگرس کرده است.

 

در قالب جدید سعی شده است از تمام ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خبر شامل گزارش، خبر، تصاویر، یادداشت، میزگرد، مصاحبه، تحلیل، اخبار روز استان، ایران و جهان و هرآنچه نیاز مخاطبان است جانمایی و ارایه شود.

 

امید است قالب جدید پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس پس از رونمایی مورد توجه دوستداران عرصه خبر و اطلاع رسانی قرار گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک